Tinder cringe

Waarom ben jij niet mijn vriendin? Die van mij zeggen allemaal: niet doen, 35 is bovengrens.

Hij heeft trouwens ook zn eigen boot.

8 likes

Pff bovengrens Who cares

1 like

Mee eens en ik hoef die kinderen van 21 niet waar zij soms mee komen. Maar net begon iemand erover of en wanneer ik z’n dochter van 7 wilde leren kennen. Dat vond ik toch wel heavy.

Als het niet goed weet wat je er van vindt dan kan je toch op date gaan en dan zie je vanzelf hoe dat bevalt? Je zit er niet meteen aan vast.

8 likes

Ja dat zou kunnen inderdaad maar ik heb vaak graag al een duidelijke visie wat ik er zelf mee wil en verwacht voordat ik zo’n stap zet.

Nou ja het is natuurlijk wel zo dat mensen van die leeftijd (51) negen van de tien keer al een “leven” achter zich hebben. Getrouwd, gescheiden, kinderen gekregen etc. Daar moet je maar net op zitten wachten.

Ik vind het ook altijd een beetje dubieus wat zo’n man dan moet met een guppie van 25.

12 likes

Er zitten altijd rare bij maar sommigen daar heb je gewoon een diepe klik mee. Heb al een keer een jaar een relatie gehad met iemand van 43 en ging super.

Ik zou het doen, kijk gewoon of het wat is. Je hoeft niet gelijk te trouwen… of ben je wel op zoek naar iets serieus? Als het gewoon om te scharrelen is zou ik het sowieso doen. @Mulier

Toen ik nog internetdatete ben ik op een gegeven moment van ouder (ik ben 29, toen 28, zij 34-37), naar wat jonger gegaan. Die oudere mannen vond ik zó beschadigd en hebben al zo’n leven. Werd er gek van. Willen bepaalde dingen niet meer die voor mij nog heel belangrijk zijn (kindjes, trouwen, gewoon ervoor durven gaan). Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik vond er niet zoveel… Heb nu een 1 jaar jongere, en het is een wereld van verschil! Wat een verademing.

9 likes

Oh ik geloof absoluut dat je een diepe klik kunt hebben met iemand die ouder is, dat is het punt ook niet anders zou je jezelf ook niet afvragen of je dit te ver vindt gaan. Maar zoals de rest zegt: dan geef je het toch gewoon een date?

Hoe oud waren die oudere mannen toen?

Zij waren, zoals ik schreef :smiley:, een jaar of 34 tot 37. Dus we scheelden ongeveer 7 tot 10 jaar, zoiets.

Oh op de een of andere manier dacht ik dat “zij” over een vrouw ging. Superslecht gelezen, vond het al zo vreemd dat je een range gaf, maar ik dacht misschien ivm anonimiteit.

Ik vind het wel heftig dat je mannen van 34-37 als oud en beschadigd ziet eigenlijk! Bizar dat je daar slechte ervaringen mee hebt, dat zou ik niet associëren met die leeftijd. Dacht dat je het had over 50+ ofzo. Ik heb geen tinderervaring met mannen van die leeftijd, dus zou ook niet weten wat er rondloopt hoor.

2 likes

Ja, ik verzin het niet, haha! Ik heb die groep écht als een hele lastige leeftijdsgroep om in te daten ervaren. Ik zie ze niet als oud-oud, maar vaak wel grensgevallen van dat ze al een kindje hebben, het tóch nog een keer met een ex gaan proberen omwille van de kinderen, nog aan het twijfelen van wel/geen kinderen en dan kwam ik met mijn sterke kinderwens en dan opeens “paniek!” want nu werd het wel heel echt dus laten we ermee kappen, angstig voor commitment omdat het met dat ene meisje die ze als de ware zagen niet was gelukt/hem heeft bedrogen en hij er zelfs al mee verloofd of getrouwd was en al een keer gescheiden, daardoor sceptisch in relaties, een koophuis die ze samen met ex-vriendin hebben gekocht en soms zelfs nog in de onderhandeling over de lening + het hele huis nog op z’n exvriendin ingericht, willen eigenlijk hun vrijgezelle leven nog houden met vrienden eromheen en er is eigenlijk geen plek meer voor mij omdat alles al zo is ingericht op alleen zijn. Dus, ja…

Ik heb best wel wat date-ervaring en heb er onwijs van genoten. Heb nog nooit zoveel over mezelf geleerd als in die periode! :slight_smile: Daarom weet ik nu ook dat dat niet werkt, voor mij althans, en mijn toyboy is nu mijn bae, met z’n hele puppy-ness! :smiley:

9 likes

Klinkt best wel heftig en lastig inderdaad! Had ik nooit zo bekeken eigenlijk. Mijn vriend is halverwege de 30 en zie hem nog als jongvolwassen haha maar het kan dus echt anders.

1 like

Ja, precies dat dus! Die naïviteit heb ik wel echt nodig in een relatie, ben ik achter gekomen. Iemand die zich, net als ik, kan laten meevoeren in de liefde. Ik heb geen zin in mitsen en maren. Doen we dit of doen we dit niet? En als we 't doen, gaan we er vol voor. Ik merk dat mijn toyboy in precies dezelfde fase zit als ik. Beiden bezig met wat wil ik in dit leven? Is mijn werk nog wat ik wil? Ik loop tegen de 30, o gottegottegot wat moet ik? Ik kan nu nog een training doen, of een opleiding? Mensen om ons heen gaan broeden en settelen, willen wij dat ook? Willen we verhuizen of blijven we hier? Ik vind het zó fijn!

4 likes

En hoe combineer je dat dan met je sterke kinderwens? Als dit te persoonlijk is dan zeg je het maar!

Ook dat is onderdeel van onze existentiele crisis, haha! Maar vriend heeft wel gezegd dat ie wel even moet schakelen. Normaal date hij vrouwen vanaf een jaar of 23. Nu moet hij toch z’n tempo bijstellen. Maar dat vind ik, en hij, helemaal niet erg, want ook hij heeft een hele sterke kinderwens. Scheelt weer. We kunnen dat nu juist samen bespreken.

2 likes

1 woord, 4 letters: W. A. U. W.

27 likes