Tinder cringe

Topics worden alleen members only gemaakt wanneer er gevoelige informatie over degene die post verstrekt wordt die eventueel gevolgen zou kunnen hebben voor deze persoon. Het probleem hier is dat het om de privacy van andere personen gaat die niet op dit forum zitten. Als je denkt dat de persoon in kwestie er problemen mee zou kunnen hebben dat je hier iets plaatst, is het beter om het helemaal niet te doen. Sterker nog, we raden iedereen af om berichten van anderen te plaatsen als zij hier geen toestemming voor hebben gegeven.

15 likes

Ik heb niet zo veel spannends, maar ik vind het wel opmerkelijk dat deze jongen na slechte marketing van zijn kant (“geen werk en verveel me”) na slechts enkele zinnen om mijn nummer durft te vragen. Het komt ook over alsof hij mijn nummer wil nu hij weet dat het qua lengte wel goed zit? :joy:

13 likes

Daar heb je zeker gelijk in en ik ga hier over nadenken. Wellicht dat ik dus idd geen screenshots meer ga plaatsen

Maar… Aan de hand van mijn screenshots kun je toch geen identiteit ontlenen?

Nee snap ik. Maar dingen zoals lengte, woonplaars, eigen bedrijfje zijn natuurlijk wel te herleiden factoren

3 likes

Jammer

126 likes

Ik krijg verder eigenlijk nooit dit soort berichten;p

17 likes

Hahaha, ik ga echt stuk om de berichten en openingszinnen hier :joy: Zou willen dat ik ze ook kreeg, maar niemand begint bij mij een gesprek of zegt iets terug wanneer ik het gesprek begin. Snap ik ook nooit, waarom like je iemand dan.

1 like

Ik vond deze echt leuk Haha, creatief.

50 likes

HAHAHAHHA

Hij heeft nu een vriendin (geloof ik)

2 likes

hahaha wat een (pannen)koekenbakker

6 likes

21 likes

Ik heb hier geen wooorden voor… Mijn hemel

1 like

Ik heb nu een match met iemand van 51 en hij is ontzettend knap maar ik weet niet zo goed of ik dit nu toch te heftig vind of het een kans wil geven.
Val m’n hele leven al op ouder, echt soms heel kut.

14 likes

Hoe oud ben jij? Is ie lekker?

3 likes

Hahahaha mooi

1 like

24 bijna 25, en ja hij is lekker. Heel lekker, fout lekker.

1 like

Doen

2 likes

Met goede baan, en eigen appartement in Amsterdam

4 likes

Zeker doen

8 likes