‘Part time beroep, full time levensgenieter’
Heb vrorig weekend een hoop likes uitgedeeld, ff kijken of er nog wat bijzit. Lord Give me kracht
Komop meer Posts!!! Ik ben toch niet de enige die tindert Haha? Of wel idk?
Ik krijg gewoon nooit berichten
Haha oke ik heb er ook wel een paar denk ik ff zoeken
Ik had ook een weekend tinder verwijderd en toen kwam ik terug ineens super veel berichten. Opzich wel chill kan je de leuke er zo uitfilteren
De enige cringy die ik ooit kreeg was: “Ik wil je profielfoto overschilderen in een kerk, hij is goddelijk”
Dat was trouwens ook gelijk het eerste bericht dat ik kreeg. Wonder dat ik niet gelijk gestopt ben.
oke ze waren letterlijk allemaal doodsaai, ik had valse hoop.
normaal like ik 1 op de 30 mannen ofzo, maar dit is omdat ik 1 op de 3 mannen ofzo heb geliked, in de hoop op meer gesprekken.
Ik like alles en stuur hoi naar iedereen
T werkt niet
vreselijk
mijn afstand staat ook op teringver en mn leeftijd gaat van 26 tot fucking oud, dus ik heb gewoon n enorm bereik vooral bij de oudjes, maar denk dat maar 1 op de 5 ofzo ooit iets zegt, waarvan meer dan de helft alleen maar hoi en dan niks meer.
Hahaha de oudjes, lekker scoren meit ️
Haha pb
Beste snackbar ooit. Hij ging ook ooit zijn lievelingsautos laten zien, haalde hij een mapje onder de toonbank vandaan met plaatjes hahaha
Haha mijn ex heeft een keer z’n MSN gefixt (werd gevraagd toen hij daar eten kwam halen) en hij was blijkbaar aan het MSN’en met allemaal meisjes en had behoorlijk wat sjans online.
Maar waarom vroeg die dan de msn van je ex hahah
Geen sappig verhaal maar leuk om te noemen dat ik mijn vriend van tinder ken en zijn openingszin was: ‘Mijn toekomstige vrouw heet ook mijn naam. Ben normaal niet van die openingszinnen maar heeft toch gewerkt haha
Wtf