Tinder cringe

‘Part time beroep, full time levensgenieter’

11 likes

Heb vrorig weekend een hoop likes uitgedeeld, ff kijken of er nog wat bijzit. Lord Give me kracht

Komop meer Posts!!! Ik ben toch niet de enige die tindert Haha? Of wel idk?

14 likes

Ik krijg gewoon nooit berichten

Haha oke ik heb er ook wel een paar denk ik ff zoeken

1 like

Ik had ook een weekend tinder verwijderd en toen kwam ik terug ineens super veel berichten. Opzich wel chill kan je de leuke er zo uitfilteren

2 likes

De enige cringy die ik ooit kreeg was: “Ik wil je profielfoto overschilderen in een kerk, hij is goddelijk”

Dat was trouwens ook gelijk het eerste bericht dat ik kreeg. Wonder dat ik niet gelijk gestopt ben.

17 likes

oke ze waren letterlijk allemaal doodsaai, ik had valse hoop.

3 likes

normaal like ik 1 op de 30 mannen ofzo, maar dit is omdat ik 1 op de 3 mannen ofzo heb geliked, in de hoop op meer gesprekken.

2 likes

Ik like alles en stuur hoi naar iedereen
T werkt niet

2 likes

:face_vomiting: vreselijk

mijn afstand staat ook op teringver en mn leeftijd gaat van 26 tot fucking oud, dus ik heb gewoon n enorm bereik vooral bij de oudjes, maar denk dat maar 1 op de 5 ofzo ooit iets zegt, waarvan meer dan de helft alleen maar hoi en dan niks meer.

2 likes

Hahaha de oudjes, lekker scoren meit :heart:

1 like

@Lula kan deze op members only? Voor de privacy van onze tinderventjes

@palmboom hahaha Corry love hem

Wel grappig dat wij in dezelfde vijver vissen… of niet :stuck_out_tongue:

5 likes

Haha pb

Beste snackbar ooit. Hij ging ook ooit zijn lievelingsautos laten zien, haalde hij een mapje onder de toonbank vandaan met plaatjes hahaha

15 likes

Haha mijn ex heeft een keer z’n MSN gefixt (werd gevraagd toen hij daar eten kwam halen) en hij was blijkbaar aan het MSN’en met allemaal meisjes en had behoorlijk wat sjans online.

4 likes

Maar waarom vroeg die dan de msn van je ex hahah

Geen sappig verhaal maar leuk om te noemen dat ik mijn vriend van tinder ken en zijn openingszin was: ‘Mijn toekomstige vrouw heet ook mijn naam. Ben normaal niet van die openingszinnen maar heeft toch gewerkt haha

14 likes

Wtf