Tinder cringe

Hahaha doet me aan deze aflevering van broad city denken

6 likes

Ik denk dat hij dat echt bewust doet om te kijken of je daar voor open staat, en dat ie daar liever meteen achter komt ipv na 3 dates. Snap ik ergens wel, maar dit is zo’n specifiek iets… daar heb je volgens mij ook wel speciale datingsites voor ofzo :no_mouth:

4 likes

40 likes

Gemeenschap van goederen heb je al met je vader. Je bent immers bloedverwant en erfgenaam.

4 likes

Ik vind dit wel oprecht een interessante vraag. Mijn vriend zijn ex heet het zelfde als zijn moeder maar durf het niet te vragen.

17 likes

Ik had een hele leuke jongen op de app maar kon m echt niet meeten omdat ie Mn vaders naam had en ik Mn vader bij zn voornaam noem en geen papa etc. Ik vond het te weird.

18 likes

Ik noem sowieso geen voornamen in bed en als iemand de mijne noemt (is wel eens gebeurd) heb ik altijd de neiging (nijging?) om mijn hand op te steken en ‘PRESENT’ te roepen…

74 likes

Oh lachen, binnenkort kan ik hier wel meepraten. Nu nog te vroeg maar over paar weekjes kan het wel weer.

Hahahhahahaha ik lach me dood. Ik zie t ook helemaal voor me dat je dan zo’n legerhouding aanneemt en zegt: “present” :joy:

6 likes

(dan jij jajaja ik weet het)

Bovenstaande is wel echt m’n favoriet. Die date is ook serieus doorgegaan. Toen ik aankwam op het terras om wat te gaan drinken zag ik een watermeloen in zijn tas zitten. Ik had de link nog niet gelegd dus vroeg: “waarom neem je een watermeloen mee, ben je bang dat je honger krijgt?”. Echt super dom, op het moment dat ik de vraag stelde had ik het pas in de gaten. Die watermeloen (gelukkig wel zaadloos) kreeg ik mee naar huis als souvenir. De date was gezellig, hebben de dag erna weer afgesproken, maar daar is het ook bij gebleven haha. Het blijft me wel achtervolgen, want bij het bedrijf waar ik werk maken ze altijd posters voor mensen die jarig zijn etc. Ik kreeg er op mijn verjaardag dus een met onder andere watermeloenen…

Ben inmiddels voorzien dus heb geen Tinder meer, maar god het was altijd wel goed voor je lachspieren.

81 likes

@Jolie hahaha wat een held dat ie een watermeloen meeneemt

12 likes

Ik had ooit ene henrik die mij aansprak met:
Hee damnatio wie je bent maakt me niet uit
Want je ziet er lekker uit
Dus doe je kleertjes gewoon maar uit
Ik laat je komen tot je spuit.

Heel romantisch dus. Ik heb geen screenshots meer maar wel het gedicht dat ik terug gecomponeerd heb en waar ik toch vrij trots op was

74 likes

Heet je misschien Fleur? Of Margriet? Daisy misschien?

3 likes

Of Bunny of Courgette

23 likes

Hahaha hoe jij reageert echt goud

1 like

Ik heb net een Henrik naar rechts geswiped in de hoop dat ie ook zo’n gedicht naar mij gaat sturen👌🏻

2 likes

Hahaha, alleen jammer dat dat ding niet te vreten was :joy:

Ahahahahah geweldig

Ja dat was eigenlijk een heel mooi begin van een relatie geweest

2 likes

ik ga zoooo stuk om al die gesprekken, wat een heerlijk topic! Iemand zei een keer tegen me: “Als jouw linkerbeen nieuwjaar is en je rechterbeen kerst, mag ik dan tussen de feestdagen langskomen?” … Ellende.

23 likes