Dit was zijn derde bericht. Ben benieuwd wat voor open boek deze jongen is .
(op 1 foto lach ik idd met mijn mond nogal wijd open dus vond 't niet zo’n gekke opmerking aanvankelijk)
Ik heb geen tinder meer want heb er een leukerd opgeduikeld die ik nu m’n vriend kan noemen, maar als ik dit allemaal lees mis ik het soort van. Ik kon echt genieten van de vreemde gesprekken die ik daar soms had en als ik me verveelde zette ik m’n leeftijd weleens op 45-65 en dan ging ik kijken wat voor gekke types ik dan allemaal tegenkwam
Haha je eigen leeftijd? Of je bereik?
Bereik! Was onduidelijk, sorry. Maar dan zie je dus ook gelijk welke types op 20 tot 40 jaar jongere meisjes vallen. Heb vanmiddag m’n telefoon opgeschoond en ook een heleboel screenshots verwijderd, waaronder dus screenshots van profielen van zulke mannen die ik dan naar vriendinnen stuurde
Oooh heb niks meer gestuurd haha!!
Hahaha dit topic is zo leukkk
Ik kan me niet meer echt herinneren of ik hele gekke gesprekken heb gehad. Wel eentje die zei: “Wil je pizza en neuken?”
Haha een groot vraagteken
Over een maand moet je reageren; sorry, was even douchen
Ik weet niet waar hij vandaan komt maar in veel landen mag je niet zeggen dat tandarts geen dokter is want dat ligt super gevoelig.
Hij had ineens een random foto gestuurd waar geld op stond.
Was trouwens wel een jaar geleden en op instagram. Sorry voor mijn slechte engels daar lol
Heb hier geen screenshots van, maar de ergste was toch wel:
“Have you been raised on a chicken farm? Cause you sure know how to raise a cock.”
Oja en:
“Girl, I’d marry your brother just to get in the family.”
Ik kan dus niet meer lekker tinderen want als ik één iemand like krijg ik al de melding dat mn likes op zijn. Ik zit te twijfelen even een nieuw profiel aan te maken maar dan ben ik weer al mn matches kwijt…
Ik heb een heel verhaal geloof ik maar dan wel zonder screenshots. Is wat saai realiseer ik me maar ik moet nog ff uitvogelen hoe dat werkt maar ik wil wel nú mijn verhaal kwijt.
Ik raakte een aantal dagen geleden op Happn in gesprek met een man. Ik noem hem X. We stuurden leuke berichtjes over en weer en de sfeer was leuk. Gisteren stuurde hij mij zijn 06. Dus we gingen over op Whatsapp. Superleuk ook weer.
Vanavond hadden we beiden niets te doen dus we besloten even te bellen. Even bellen werd 2 uur bellen. We hadden hele leuke gesprekken over hele uiteenlopende onderwerpen.
Ergens in het gesprek wilde hij het een beetje de spannende kant op sturen maar daar wilde ik niet in meegaan. Dat vond ik iets te snel. Hij liet mij ergens in het gesprek nog wel weten dat hij van grote billen hield. Dit feitje is zeer nuttig om te onthouden met het oog op het gesprek dat hieronder staat.
Na het bellen appten we nog kort en hij wilde het gesprek weer de sekskant opsturen dus ik deelde mee te gaan douchen want ik voelde daar nog steeds weinig voor.
Het gesprek ging vervolgens als volgt.
Ik wil trouwens voorop stellen dat iedereen vooral zijn of haar eigen seksuele voorkeuren een fantasieën mag hebben maar ik schrok hier van en ik vond het raar om dit al in zo’n vroeg stadium met mij te delen en ik voelde me er voornamelijk echt heeeel raar bij. En onthoud dus dat hij had gezegd dat hij van dikke billen houdt. In het begin dacht ik nog “He? Wat? Huh?” en op een gegeven moment ging het belletje pas rinkelen.
(Ik had hem één “pikant” tekstje gestuurd en toen volgde dit)
Ik: En daar moet je het nu even mee doen…
X: grrrr, tijd voor de toytas
Ik: Een toytas? Wat zit daarin?
X: toys
Ik: Haha ik krijg nu ook geen antwoord meer
X: voor voor- en achterkant
Ik: Spannend. Ik ga even douchen
(Hier ging me al iets dagen maar ik dacht dat ik ernaast zat of zo)
X: en ik denk dat de achterkant extra aandacht krijt
Ik: Ja daar hou jij wel van he…
(Doelend op volle billen dacht ik… ik heb dit gesprek door mijn naïviteit gewoon zelf een zetje gegeven…)
X: heel erg ja, you like it?
Ik: Zeker en al helemaal als jij ervan houdt
X: helemaal als jij het zou doen bij me
Ik: En nu ga ik echt douchen! Ga slapen jij joh
X: nee, ik ben…bezig
Ik: Aaaha
X: en jij hebt de hoofdrol, voorgebonden en wel
Ik: Wat doe ik dan precies?
X: je laat me eerst kijken als je met jezelf speelt met het speeltje en het door mij afzuigen
En daarna dacht ik echt WTF is dit en heb ik ook gezegd dat dit niets voor mij is. Hij zei toen: “ik gebruik graag mijn mond… en kont” en toen heb ik het afgerond. (Haha dit rijmt)
Ik vind het sowieso absurd dat iemand zo snel al een seksgesprek wil dus daardoor dacht ik al wel een beetje “wil ik dit wel?”, maar dit vond ik echt te heftig.
Ik heb ook nog een andere maar die is niet zo boeiend dus van die ga ik morgen proberen screenshots te posten.
TL;DR: Een op het eerste gezicht leuke Happn-match stelt mij plotseling voor dat ik hem in zijn reet neem met een voorbinddildo.
Ja bizar he?? Nee ik heb het beëindigd. Hij deelde me namelijk ook nog mee dat ik heel leuk ben maar dat hij niet eerlijk naar zichzelf is als hij niet de dingen kan doen wat hij van geniet. En dat het niet “meant to be” is etc. Ik vond dat ook meteen wel weer heel dramatisch gedoe een daar had ik niet echt zin in. Bovendien was mijn goede vibe die ik eerst bij hem voelde wel weg door dit gesprek haha
Haha ja dat snap ik heel goed dat je goede vibe weg is. Ach, je hebt er in ieder geval weer een ervaring bij Nu op zoek naar iemand waar het wel ''meant to be" mee is
Haha ja dit is wel een goed verhaal