Tinder cringe

Wow, zo slecht dit!

Ik kreeg van Patrick: doe de groetjes aan Jan. En van Jan: doe de groetjes aan Patrick.

Ik heb gereageerd:
Wow wat een afknapper om je tindermatches, waar je amper woorden mee gewisseld hebt, te bekijken met je vrienden. Grow up en by the way, je krijgt de groeten van Patrick / Jan.

:relieved:

21 likes

Ik niet haha. Veel mensen wel ja. Ik vind dat een beetje dom, een match stelt voor mij echt 0,0 voor tot ik er een gesprek mee heb gevoerd. Weet echt niet waarom ik al die random jongens met vriendinnen moet bekijken :sweat_smile:

1 like

Nee oke

39 likes

Ik wil nu ook even tinder weer downloaden om te kijken wat voor vage gesprekken ik ook alweer had. Al heb ik veel wel verwijderd als het me te ver ging.

Maar dat kan niet zonder zichtbaar te zijn of wel? :cry:

Volgens mij wilde hij je gewoon graag een dick pic sturen

2 likes

Je kan bij instellingen instellen dat je niet zichtbaar bent op tinder.

Hahahaha ik heb hier echt heel hard om gelachen. Vooral de ambulance opmerking. :joy:

1 like

what the …

68 likes

Omg ik ben net even gaan kijken. Heb in ieder geval het eerste gesprek met mijn vriend gelezen, haha zo schattig. Dagenlang geappt. Las één ding waarvan ik dacht: Omg Pantalones waarom heb je het gesprek niet afgekapt?

18 likes

Me … huiswerk is sowieso al een afknapper. Altijd.
Net als zoizo/soberzo weet ik veel :joy:

1 like

Was me dus niet eens opgevallen :joy:

Hahaha ik zit hier gewoon luidop te lachen, wat een gesprek :joy:

1 like

hey linus gaan wij een keer samen tinderen? lijkt me wel lache

2 likes

Pffff overal die fucking ‘x’ achter… stop gewoon :sweat:

1 like

Jahoor

1 like

hij weet zich wel te verkopen

2 likes

Kom samen kakken :sob::joy: ik moet lachen en huilen tegelijk (en niet kakken). Wat een figuur joh

3 likes

Wat is dit voor idioot hahaha.

1 like

Maar dit is toch allemaal ironisch right? Ik vind het best grappig hahaha, gewoon omdat het zo dom en droog is.

Misschien zit hij aan de andere kant met zijn vrienden (of op een of ander gaar mannenforum) te lachen om het feit dat jij steeds redelijk serieus op hem in lijkt te gaan :joy: x

11 likes