Tilburgers unite!

Hier nog een bijna Tilburgse!

2 likes

Weet iemand een adresje voor een echt super lekkere grote luxe chocoladeletter?

Huize Geers in de Piushaven. Die maakt zelfs de chocolade zelf!

1 like

@Luzarl Of Friandries in de Willem II straat als je dichtbij het centrum wil.

2 likes

Heeft iemand een tip waar je een beetje chique kan borrelen op zaterdag? Niet doloris

De Spaarbank of EVE?

Eve is wel tof misschien! Spaarbank niet helemaal wat we zoeken

Sarban :pray:t2::pray:t2::pray:t2:
En vroeger Lezat (de afhaal afghaan) :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Wijnbar Bargus is leuk!

Waar is het leuk op vrijdagavond? Om op stap te gaan. Ik ga nooit in het weekend

Studio is meestal wel leuk!

1 like

Polly is vaak wel leuk. Philip misschien?

1 like

Philip heb ik eigenlijk al een paar jaar afgezworen, maar misschien dat het in het weekend wel leuk is?
Denk dat het Studio of Polly (of allebei😏) wordt! @Luzarl

Ik vind philip echt de hel

2 likes

Ik kom al jaren niet meer in de Philip haha. Zelf vind ik Baret vaak erg gezellig de laatste tijd. Maar ik weet niet hoe het daar op vrijdag avond is.

1 like

Weten jullie een fijne kapper in Tilburg? Ik zoek nog een goedkope kapper. Ik wil geen 20 euro betalen voor alleen wat knippen haha

Ik vind 20€ voor knippen echt heel goedkoop. In Tilburg ken ik alleen kappers die boven de 35€ zitten. Overigens heb ik daar geen fijne tussen gevonden helaas.

1 like

Kokky’s kapper in Tilburg is 15 euro, en ooit was er voor studenten een dag in de week dat je voor 11 euro je kon laten knippen, maar ik weet niet zeker of dat nog zo is.

1 like

Ik vind 20 euro ook cheap! Maar ik ga nu naar een ecologische kapper en daar betaal ik voor een luxe behandeling 60 :joy: maar ik ga maar 1 keer per jaar

Dan ligt het misschien aan mij. Ik zal wel eentje zoeken die er prettig uitziet en misschien moet ik niet zo zeuren :joy: