Tilburgers unite!

KLOTE KERMIS. Fiets normaal 8 minuten naar mijn werk en vanochtend heb ik er 23 minuten over gedaan. Slaap er ook niet fatsoenlijk door, want je hoort bij mij de geluiden (afhankelijk van hoe de wind staat).

1 like

Iemand al eens bij Doloris geweest? Hoe was het?
Ik lees dat je het hele doolhof alleen moet doen (je kunt wel met vrienden komen, maar iedereen gaat alleen door het doolhof) en op het begin wordt je geblinddoekt.

Een collega vertelde dat je na elkaar naar binnen gaat en op elkaar kunt wachten als je dat zou willen. Dus je hoeft niet per se alleen. Hij vond het wel tof.

1 like

Eind augustus ga ik hierheen met m’n minor! Heel erg benieuwd haha

1 like

Ik was er in m’n eentje heen geweest. Je telefoon en camera etc mag je niet meenemen dus die moet je beneden in een kluisje laten. Dan kun je in de rooftopbar wat gaan drinken en word je opgehaald door een van de medewerkers (volgens mij halen ze random mensen op). Als je er heen loopt word je idd geblinddoekt maar in het doolhof zelf is die blinddoek wel af. Alleen het eerste stukje van het doolhof loop je alleen, daarna kom je wel andere mensen tegen.
Ik vond het wel leuk! Wel een stuk of 10 keer m’n hoofd gestoten maar was het waard haha.

1 like

Ik ben er met een vriendin in geweest, je moet er eigenlijk in je eentje in maar wij hadden heel kinderachtig op elkaar gewacht haha. Vind het best een aanrader, wel best aan de prijs; 20 euro. Maar toch wel een toffe ervaring. Heel donker, en in sommige ruimtes moet je echt op handen en voeten klimmen om naar de overkant te komen. Maar het is tof ontworpen allemaal, echt een speeltuin voor volwassenen haha.

1 like

De zaterdagmarkt op het Koningsplein! Veel kramen hebben dan zakken groente en fruit voor €1

Ik ga er bijna elke zaterdag heen ja! Meestal ‘s ochtends, omdat ze dan nog veel hebben. En dan is het nog lekker rustig. Ik heb ook niet het idee dat het aan het eind van de middag goedkoper is eigenlijk

1 like

wat vinden jullie de leukste plekken om (vega) te eten in tilly?

Er zit sinds kort een nieuw vega restaurant tegenover Happy Italy, vgm heet het Focus Foodbar. Ben er zelf nog niet geweest maar hoor er wel goede dingen over!

1 like

De kans is heel klein maarr;

Heeft iemand in de buurt toevallig een tv over voor een klein prijsje?:slight_smile:

Ik heb een gratis tv voor je, maar het is wel een heeeeeel kleintje. Wel een platte, maar niet echt geweldige kwaliteit. Hij staat alleen niet meer een Tilburg (maar ik ben er vaak dus kan hem wel meenemen)

Ohhh dat is zo lief :smiling_face_with_three_hearts: alleen ben ik bang dat ik hem dan snel weer weg zou doen omdat mijn bank best ver van het tvmeubel staat (ongeveer 4,5e meter) dus dat vind ik dan zonde van jouw moeite!

1 like

Vond je het niet eng? Ik ben best een schijtluis en twijfel nog steeds of ik het aan durf, maar het lijkt me ook wel heel tof :joy:

Nee ik vond alleen het begin een beetje spannend, omdat ik lichtelijk claustrofobisch werd. Maar daarna was het eerder echt een beleving en niet meer eng.

1 like

Dank je voor je antwoord! Dan ga ik het denk ik maar gewoon proberen.

Ik ben ook geweest en vond het super leuk! Niet echt eng, alleen sommige gangetjes waren Ă©cht heel donker dus dan wachtte ik even tot er iemand anders langskwam en liet diegene dan voor gaan haha.

Ohja, misschien slim om met degene met wie je gaat af te spreken dat je als je klaar bent op elkaar wacht in de bar of juist beneden. Mijn vriend en ik hadden dat niet echt afgesproken. Hij was er een dik half uur voor mij uit en hij ging steeds meer twijfelen of ik niet alvast naar huis was gegaan haha. Ik ben hem binnen ook nergens tegen gekomen, vond ik best grappig.

Gekke vraag maar weten jullie een plek waar je zo een beetje luxe kan ontbijten met mimosa’s en eggs benedict en dat soort dingen?

Dankjewel!!

Er is champagne en jus d’orange dus ze pleuren het maar bij elkaar in een glas :joy:

2 likes