Tilburgers unite!

Of naar een dorp in de buurt gaan. Scheelt een hoop! Maar zelfs dan kom ik niet onder de 20€ uit eigenlijk.

@Luzarl Ben wel benieuwd naar welke kapper je dan gaat?!

Purelou

1 like

Mocht hier iemand zitten die wil beginnen met boksen en toevallig samen als beginner verder wil gaan, laat het mij weten! Ben nu een paar keer alleen gegaan maar zou het toch wel fijn vinden om samen als beginner te zijn haha. Overigens is het zonder sparren dus je krijgt er geen blauw oog van :joy:.

Bij de Uni?

Waar ga je?

@popieju nee, aan de weg @Melman

Ah ik boks ook sinds een maand in Tilburg maar niet daar, dacht misschien hebben we wel gewoon al een paar keer samen gebokst haha.

1 like

Leuk! Waar ben jij begonnen en bevalt het tot nu toe?

1 like

Ja ik kan makkelijk zeggen dat dat niet uitmaakt maar kan me ook voorstellen dat het niet zo leuk was. Als je wil, stuur me maar een berichtje dan kan ik wel wat vertellen over mijn ervaringen tot nu toe. En ik kom zelf ook van 0 sporten af.

Bij quali.ty! Ja vind het leuk, dit is de eerste sport sinds tijden waarbij ik niet elke 5 minuten zuchtend naar de klok kijk of het al klaar is haha, meestal als ik de eerste keer kijk denk ik wow nog maar 10 minuten te gaan?!? Moet mezelf wel nog steeds ff overhalen om te gaan steeds maar ach, kan niet alles hebben.

2 likes

Oh grappig, die stond ook op mijn shortlist haha. Maar dat overhalen om toch te gaan herken ik wel. Ik behoor niet tot die groep mensen wiens humeur flink omhoog gaat door sporten. Maar net als jij is dit voor mij ook het eerste wat gewoon echt snel voorbij gaat. De eerste keer was ik na de warming up al moe want geen conditie :joy:, maar ook dat gaat snel beter haha.

Even een upje voor dit topic: ik ga binnenkort naar Tilburg verhuizen en ben op zoek naar een leuke lees-/eet-/wijnclub in de omgeving. Wil graag wat nieuwe contacten opbouwen en aangezien dat mijn 3 grote hobby’s zijn lijkt me dat wel een mooi aanknopingspunt :wine_glass:

Leuk, welkom!! Ik heb alleen echt geen idee. Waar ga je wonen?

1 like

Oeh ik heb geen idee mbt clubjes. Maar de Lochal ga je dan wel leuk vinden! Misschien dat ze daar ook wel iets organiseren?

Ik wil iemand een cadeau als bedankje geven (max €30) en ik wil heel graag dat het ergens een link met Tilburg heeft. Een dinerbon kan altijd, maar er moet meer zijn toch? Het is voor een docent die heel veel voor me gedaan en betekent heeft. Ik zat in Tilburg op school en hij is een Tilburger.

Hebben jullie ideeën? Wat ik al had bedacht:

  • een bon voor een avondje uit in Tilburg (bestaat dit?)
  • Bonbons van Friandries
  • Cadeaubon van het eettentje waar ik zelf gewerkt heb (weet niet of hij daar van houdt)

Bierpakket van de stadsbrouwerij?

1 like

Zo’n stads skyline van hout?
Edit: of dat boek Humans of Tilburg?

Er is een super mooi boek uitgekomen: De Historische Atlas van Tilburg.

1 like

Zijn er meiden in voor een meeting binnenkort? Misschien op afstand een borreltje doen in een park?

Het is wss al 100 keer gevraagd hier, maar iemand tips waar je lekker (en redelijk snel/goedkoop) kunt eten bij 013 in de buurt?