Tilburgers unite!

Gember en Sereh maar dat moet je smaak zijn, studio is prima of stoffel, die hebben ook altijd een 013 deal, hamburger en bier voor 15 euro ofzo. The talk is ook heel leuk maar niet op de korte heuvel zelf, zou tortillas en die spareribs tent en de live skippen

1 like

https://www.aimaroy.nl/

Gember en Sereh vermijd ik. Vind ik niet goed.

1 like

Oh stomme tip van mij dan

Nou ja, misschien vind jij het wel goed. Ik heb er persoonlijk geen goede ervaring mee.

Ik ken het alleen via (goede) verhalen en door de spekkoek, heb er zelf nog nooit gezeten eigenlijk

Slagroom, Stoffel en Bolle zijn ook prima en niet duur! Op het kortingslijstje staat ook stadhuys maar dat vind ik persoonlijk best ver lopen vanaf 013!

1 like

Ik ken dat ook niet eens?

in de straat van de Boekanier helemaal op het eind, op de kop van anvers zegmaar

Oh dat is al even failliet dacht ik? Daar zit iets Duits nu… of was dat die Duitse tent?

Jaa precies! Heel schandaal was dat ook allemaal en nu heet het idd Stadhuys en hebben ze er een Duitse twist aangegeven

Het is dus wel failliet sinds december…

Ohh is Stadhuys ook failliet? Ik dacht dat je de Heeren bedoelde, nou is niet echt een verrassing

Wie weet een plekje in/rondom Tilburg om buiten te zwemmen? Waar het niet te druk is natuurlijk.

@Mazikeen kijk

Weer iets anders

Ohjaaa! :scream::scream: de Heeren was toen ook failliet gegaan en toen stonden er allemaal reacties onder: moet je vrouw maar niet met de hele straat neuken enzo, echt heerlijke roddel en achterklap daar!

1 like

Bedankt. Ik ga in het centrum wonen :slight_smile:

Goede tip om eens bij de LocHal na te vragen! Ik loop binnenkort ook de boekhandel in om eens te vragen en schrijf me in bij een sportclub. Dan komt het vast wel goed.

Yeaaahs Tilburg heeft ook zo’n Felyxsysteem met Go-sharing elektrische scooters!

-aangepast door moderator. Zie huisregels-

1 like

Ja ze rijden echt overal, vind het nu al irritant. Moet ik ook rijden om je dat kwartier te gunnen of alleen een account aanmaken?

1 like

Alleen een account aanmaken maar is wel helemaal met rijbewijs volgens mij… dus alleen als je er ook zelf iets aan hebt hoor!

Serieus?? Nog niet gezien! Binnenkort eens proberen

1 like