Tilburgers unite!

Ja ik zie ze ook opeens overal rijden en geparkeerd staan. Hopelijk straks niet op alle stoepen enzo.

Ik heb alles gedownload enzo maar moet eerst een ritje maken! Ja dat durf ik niet want heb nog nooit op een scooter gezeten lol

Ahh jammer maar thanks voor de moeite toch!:kissing_heart:

Ik ben op zoek naar een nieuwe tandarts maar er zijn er zoveel en zo weinig (goede) reviews dat ik me afvroeg of jullie nog aanraders hebben? Of juist een afrader?

Tandartsenpraktijk de Besterd in de Goirkestraat is goed! Ging ik vroeger altijd naartoe en mijn familie nog steeds. Tandarts Holleman in die praktijk is een toffe peer in ieder geval (ook bij angst).

2 likes

Praktijk Van der Zand op de Spoorlaan!

1 like

Tandartspraktijk Rei.nen! Hele vriendelijke en kundige mensen

Edit: jezus sorry zie nu pas dat ik op een bericht van 60 jaar geleden reageer

Schouwburg/noordhoekring niet doen!!

Weet iemand een plek waar je op tweede kerst voor 1 persoon ontbijt of lunch kan bestellen?

Koppig heeft best veel en gewoon per persoon @Luzarl

1 like

Oh echt? Die borrelplank en brunchbox lijken voor twee. Ik ga ze berichten!

Ik dacht dat de brunch box per persoon ging. Kan het ook verkeerd hebben hoor! En eethuis twintig? Die hebben vaak ook brunch boxen.

Is er iemand die de potentie in dit kastje ziet en het gratis wil ophalen?

Het is ongeveer maatje vierkante kallax, ik maak het schoon voor je

Ik heb vanmiddag om 12u een tijdslot bij de primark maar ik ben helaas ziek. Iemand die hem wilt overnemen? Anders annuleer ik hem gewoon maar omdat het zo moeilijk is om te reserveren misschien leuk? :smiley:

@Taartje @Luzarl @Mari @August @Illuminated @Ovenschaal @Koffiebroodje @Memoria

6 likes

Oh wat lief dat je daar aan denkt! Ik kan helaas niet, wel knap dat je een tijdslot te pakken hebt gekregen haha.

1 like

Wat sympathiek dat je aan ons denkt! Ik hoef hem niet maar misschien iemand anders. Wel balen dat je zelf niet meer kan! Heb je zo je best gedaan om een plekkie te reserveren.

1 like

Ah lief dat je aan ons denkt! Ik heb zelf niets nodig. Heel veel beterschap!

1 like

Oh wat lief! Ik ben helaas ook ziek maar super lief dat je aan ons denkt😍

1 like

Ha Tilburgers! Ik heb 1,5 jaar geleden Tilburg verlaten, maar merk dat mijn sociale leven zich hier voornamelijk afspeelt dus zit eraan te denken om weer terug te verhuizen (vooral nu je door corona niet meer zo gebonden bent aan een stad ivm werk). Mijn probleem is echter dat ik het liefst niet alleen woon, maar ook geen student meer ben (ik ben 27) en in Tilburg vind je toch niet veel werkende woningdelers. En mijn vrienden in Tilburg zitten allemaal wel steady qua woning. Hebben hier mensen toevallig ideeën of tips hoe ik dit kan aanpakken? (Via Facebook komen er echt voornamelijk studentenhuizen voorbij)

Hi, kennen jullie toevallig iemand die eind juli, aug en september een kamer zoekt in tilburg met kans op verlenging? De prijs is bespreekbaar want elke extra euro is welkom aangezien ik dubbele huur moet gaan betalen. Het is 16m2 en compleet gemeubileerd incl ingerichte keuken enz