Ik heb Jordy op facebook gevonden (dit is gewoon openbare info dus neem aan dat ik dit mag delen? Zo niet dan haal ik het weg), z’n halve profiel is gericht op The Bachelorrette lol. Beetje sneu.
ik word fysiek naar van dat baardje op z’n profielfoto
Maar dat hebben al die andere boys ook gedaan
Die Boy (de echte) maakt vlogs met zn kind…
Voor de doorklikkers onder ons wil ik ook even aanraden om op Nieks profiel helemaal naar zn oude foto’s door te scrollen
Dat moet van rtl! Is bij al die reality shows, op social media heten ze meteen Jordy The bachelorette S1
hahahaha dit heeft me zeker niet teleurgesteld. genietennnn
Oh god.Ik cringe een beetje hard.En ik heb ook gemeenschappelijke vrienden met hem haha.
Hahaha met die lange haren
Ik zie er trouwens meerdere die verschillende postst over de bachelor hebben.
Ging naar dit topic om m’n gal te spuwen over Jordy en te kijken of andere hem ook vreselijk vonden. Ik ben niet teleurgesteld
Oja ik zie het nu ook op insta haha! Dat ze het ook op fb doen joh, wie zitten daar nog op dan. Of kijken boomers ook naar dit programma
Anyway, ik vind Kasper ook een leuke jongen maar niet bij Gaby passen. Had eigenlijk ook verwacht dat hij voor een ander type meisje zou gaan, maar misschien wil hij ook zijn 5 minutes of fame (of hij vindt haar echt leuk, kan natuurlijk ook)
Nee ik vind Kasper ook niet bij haar passen, ik ben ook echt benieuwd of hij nog een romantische kant gaat laten zien. Ik kan me dat zo niet voorstellen bij hem . En bij Djordy had ik ook verwacht dat hij voor een ander type meisje zou gaan.
Oh god ik heb dus gewoon gemeenschappelijke vrienden met de Jordy’s, Boy, Kasper, die barman van 40, en verder durf ik niet eens te kijken. Wat zegt dit over mij godzijdank niet met Niek.
Die Jethro is echt de volwassen versie van de jongens uit VWO 5 waar ik als derdeklasser verliefd op was. Maar toen was ik zelf ook nog een hockeymeisje. Al vind ik 'm wel lief overkomen en op zich wel bij Gaby passen. Kasper vind ik een leuke jongen maar misschien wat te jong en blij ei voor haar?
Maar sowieso is dit toch gedoemd om te mislukken? Zij staat nu al op een voetstuk, zo heb je toch nooit een gelijkwaardige relatie? Zal ook wel niet de insteek zijn van het programma haha.
Ik vind het wel verrassend leuk. Vind Gaby ook veeeel leuker overkomen zo. En ik vind het grappig dat die gasten allemaal zo gezellig samen zijn, alsof het een teamuitje van de voetbal is ofzo? Een groep vrouwen zou vanaf moment 1 elkaar het licht in de ogen niet gunnen toch? Tegelijkertijd vind ik dat ook wel weer een beetje raar: het blijft een wedstrijd…
Volgens mij ben ik de enige die Jethro dus er totaal niet corps uit vond zien. Dat lange haar met die pot gel erin vind ik eerder dan gewoon fout . En nu ik die dj foto’s op z’n profiel heb gezien vind ik hem nog minder studentikoos.
Lijkt me ook heel vervelend om op zo’n voetstuk te staan. Toen Niek helemaal trots zat te vertellen dat hij alle vlogs en video’s van Gaby had bekeken en hij daardoor vindt dat ze bij elkaar passen keek zij ook zo
Waarom zit Chester er eigenlijk nog in? We zien helemaal niets van hem en hij is zo’n jochie, kan me ook niet voorstellen dat Gaby wat in hem ziet. Maar goed, ze ziet schijnbaar ook wat in Jordy.
In het voorstukje van volgende week zie je toch ook dat hij zegt naar huis te willen oid
Oh dat is me niet bijgebleven. Misschien kan Jordy met hem mee
Als je moest kiezen tussen Jordy en Niek, wie kies je dan?
- Jordy
- Niek
0 stemmers
Omg dit is echt een duivels dilemma