The Bachelorette / Prince Charming

Haha die broek van jordy, lijkt wel een taillebroek. Maar ik kijk het op m’n mobiel dus heel goed kan ik het niet zien.

1 like

Nou dat voorstukje met Boy sloeg dus nergens op.

6 likes

Jordy: “ja ik wou de anderen eerst een kans geven, en jij hebt mij ook niet uitgekozen voor een 1 op 1 date”

Gaby doet zo aardig en beleefd tegen hem, hoop echt dat ze hem snel eruit knikkert.

21 likes

Inderdaad. Ik vond het wel tof hoe hij over z’n dochter sprak en later nog zei dat hij heftig gereageerd had, goed dat hij erop terug komt uit zichzelf.

Jordy is wel echt een sulletje hoor, hij woont thuis, ik vond z’n date ook mwah. Je bent in ZA en dan ga je op het strand zitten en eten in je lange broek? En je gaat jezelf constant lopen verdedigen en vragen of het goed is.

Ik hoop dat hij er snel uitgaat. En Niek ook, de rest van de mannen vind ik nou wel ok.

14 likes

OMG WHAA ZE GEEFT JORDY EEN ROOS EN HIJ GEEFT HAAR NIET EENS EEN KUS.

Edit: ik kijk net de aflevering verder en OMG. Wtf. Wat heeft ze met dat joch. Hij heeft niet eens een persoonlijkheid.

15 likes

ik ben team joey

9 likes

Same!

“en ga je nou voortaan niet meer zo brutaal doen? Want ik ben heus wel m’n best aan het doen hoor” en gaby maar lachen wat een toneelstuk :joy: die gitarist ook toppunt van awkward

5 likes

Ik vind de jurken die gaby draagt vaak zo lelijk en niet flatteus (tijdens de eerste ceremonie en tijdens de kennismaking), echt een gemiste kans.

En jordy, tja geen woorden voor, word echt ongemakkelijk van hem.

Ohja en ik vind het jammer dat Gaby op sommige momenten empathisch vermogen lijkt te missen. Ze heeft dates waar de mannen worden geconfronteerd met een bepaalde angst (hoogtevrees) en is in mijn ogen dan best judgy op hoe ze zich dan gedragen (dus nu Mischa die te ongeduldig zou zijn omdat ie als eerst ging). Vind ik irritant.

15 likes

Ik hou best van dit soort cringe tv maar die Jordy kan ik echt niet aan, wat een engerd. Die zwoele blikken naar zichzelf in de spiegel, die super cheesy date (oke dat is smaak) maar vooral dat passief agressieve :rofl:. Volgens mij kan die jongen echt tegen geen elke vorm van kritiek / feedback, lijkt me toch essentieel voor een goede relatie. Vind Gaby overigens ook echt veel volwassener overkomen, niet gek met 10 jaar verschil maar bij sommige van de jongens lijkt dat verschil veel kleiner.

11 likes

Ik vind die jurken een beetje op van die AliExpress jurken lijken.Met al die afzichtelijke steentjes en glitters,gruwelijk.Maar ook wat ze ‘normaal’ draagt bij dates,komt ze aan in een sport broekje met sport-bh.Maar nog altijd beter dan wat ze op Insta draagt want daar draagt ze vrijwel geen kleding :joy:

4 likes

Oh hmm ik snap wel wat je bedoelt maar in haar rol zou ik het ook niet heel netjes vinden dat hij ongevraagd als eerste gaat? Dan kan je toch beter zeggen “sorry ik ben zenuwachtig ik ga liever als eerste dat werkt denk ik het beste voor mij vind je dat ok?” Hij ging eigenlijk zomaar ongevraagd voor. Ik begreep haar reactie wel daarin maar dat ze dat als ongeduldig opvat niet. En dan onze DJORDY die natuurlijk alles weet en haar steunt enzo, hij kan namelijk al allezzz.

3 likes

Maar dat is ook montage hè. Kan me bijna niet voorstellen dat als je zo bang bent en hoogtevrees hebt dat je dan niet uit jezelf zegt “ik doe het wel, maar dan ga ik als eerste” of dat Gaby zegt “omdat jij bang bent moet je maar als eerste gaan oid”

Jezus ik kan niet geloven dat die Jordy er nog steeds in zit, wat een ongelofelijke kwal is dat zeg, buh en steeds bevestiging zoeken over die witte roos blablaa

De enigste leuke jongen die ik er tussen vind zitten is Kasper, maar misschien ook wel omdat ie uit Twente komt, en super leuke humor heeft. Vond het ook tof van hem dat hij zo tof deed toen ie had verloren van die Griek, dan ben je echt goed voor een ander denk ik, Kasper gunde hem die date heel erg, en gewoon zo leuk doen met serveren enzo

En die autodealer, wat een gast, lig helemaal in de deuk, wat een moeite ie doet :sweat_smile:
Hij is heel fout maar maakt het programma wel net wat leuker nog door zn gladde praatjes

17 likes

Ik kan me ook wel voorstellen dat als je echt flinke hoogtevrees hebt, je niet meer bezig bent met bedenken hoe je iets het beste kan zeggen en wat het optimale sociaal wenselijk gedrag is haha. En het zal inderdaad ook wel een stukje montage zijn.

3 likes

Ik vind Kasper ook leuk! Hij heeft een bepaalde flair/charme die me wel aanspreekt.

6 likes

even een nieuwe poll!

Voor wie gaat Gaby kiezen:

• Jethro
  • Boy
  • Kasper
  • Jordy
  • dJordy
  • Ritchie
  • Joey
  • Niek
  • Chester
  • Andreas

0 stemmers

En, wie zou je voor jezelf kiezen? (je moet kiezen!!)

• Jethro
  • Boy
  • Kasper
  • Jordy
  • dJordy
  • Ritchie
  • Joey
  • Niek
  • Chester
  • Andreas

0 stemmers

Ja het lijkt alsof zij helemaal niet op zoek zijn naar een klik :joy: Het is toch ook belangrijk dat zij qua innerlijk leuk blijkt te zijn, naast alle sexy instagramfoto’s.

Ik vind haar make-up trouwens veel te zwaar steeds. En die laatste jurk ook niet echt mooi…

Ik denk dat die Joey niet tegen haar opgewassen is eigenlijk, ik denk dat er meer een bijdehantje bij haar past. Ik ben echt team Kasper :heart_eyes: Jammer van z’n hoog water broek maar misschien laat ie zich adviseren door de andere gladjakkers

Edit: ik vind die Djordy trouwens heeelemaal niks. Hoe hij die blikken steeds geeft en zo aan haar zit. Ik zou daar nare kriebels van krijgen. Heb ook ‘t idee dat ie een beetje naast zijn schoenen gaat lopen.

5 likes

Zouden we via insta stalker erachter kunnen komen of ze die mannen ook volgt daar?