The Bachelorette / Prince Charming

Ik sterf nog liever als ouwe vrijster

19 likes

I know hahaha ik ben er zelf ook nog niet uit

Jordy’s rare gedrag komt gewoon voort uit onzekerheid en zichzelf graag willen bewijzen, ik denk dat als je daar een beetje doorheen prikt het best een sympathieke jongen kan zijn. Beetje ijdel, maar ook weer niet zó erg.

Niek is een walgelijke kwal die verliefd op zichzelf is.

8 likes

Vanaf het begin denk ik al bij Niek, die laat vast elke maand z’n hele balzak waxen en in oliën. Zo glad als het maar kan.

20 likes

Ik denk Niek omdat het lijkt alsof hij Gaby wel echt op handen zou dragen, in tegenstelling tot die Jordy die ging vragen of ze in het vervolg niet meer zo brutaal ging zijn :roll_eyes: Die zou ik gelijk voor z’n kop meppen. Maarja liever geen van beiden natuurlijk

12 likes

Ik word zooo ongemakkelijk van Jordy. Die blikken ook steeds. Toen hij even lachte dacht ik nou, dat is de eerste keer dat je een beetje spontaan lacht in plaats van al die blikken waarvan het lijkt alsof hij ze zes uur voor de spiegel geoefend heeft. Soms denk ik dat hij wat gaat zeggen en dan… nee toch niet. Ik wil echt dat hij naar huis gaat want ik cringe de hele aflevering door hem.

5 likes

Ik snap haar smaak echt niet. Jongens van 24? En dan als reden dat ze op jong valt omdat ze ook nog jong in het leven staat? Wat wil ze daar mee zeggen. Dat 30 jarigen achter de geraniums zitten? De helft kan amper normaal een brief voorlezen :thinking:

18 likes

Oh man, de aflevering was weer genieten, maar daarna hier bijlezen helemaal. :joy:

Heel hard gelachen om de lang haar-foto’s van Niek ook.

Vraag me echt zo ernstig af of ik het ooit met één van hen uit zou houden? Kan me er echt weinig bij voorstellen.

Ik denk overigens wel, hoe fout ook, dat die Niek wel super lachen is om een avond mee te zuipen. :joy: Echt zo’n foute patser die met flessen Bacardi en champagne aan komt zetten en slecht zit te ouwehoeren, maar dan moet je eigenlijk die Ritchie er nog bij hebben om dan die Niek weer een beetje belachelijk te kunnen maken. :partying_face: Lijkt me wel gezellig.

15 likes

:joy::joy::joy:

63 likes

Hier droog je toch spontaan van op.Die kuif ook,wanneer was dat leuk? Oh ja,nooit.

11 likes

Echt arremoei die kuif

afbeelding

5 likes

22 likes

:joy:

ik moet ineens hier aan denken

1 like

Hahahaha ik dus ook!

1 like

:joy: :joy:

je bent me net voor hahahah

1 like

Een vriendin vertelde me dat een vriendin van haar al een tijd met die Djago aan het daten was en het (voor haar idee) serieus werd, maar toen werd hij geselecteerd voor deze serie en toen heeft ie haar laten vallen. (Hij had zich aangemeld blijkbaar toen ze nog niet aan het daten waren, kweenie.) Huppateej ticket to fame.

14 likes

Sowieso voor de fame

17 likes

Hahahaha wat een gek

2 likes

:woman_facepalming:

1 like

Suuuuure. Haar naam kende die niet, maar haar lichaam wel zeker.

@FredPaillet Even serieus, die gast kan niet tot 10 tellen of wel dan?

1 like