ik snap niet dat ze die prutser een rode roos heeft gegeven.
Wat een flapdrol is het.
Had hem na de eerste dag er al uit gemikt
Moet ook steeds denken aan dat moment dat hij haar voor het eerst zag en zij vroeg hoe hij heette. Toen zei hij iets van “Jordy, Jordy is mijn naam” op zo’n hele creeperige manier hahaha wie praat zo.
Links lijkt ze een beetje op Lieke van Lexmond in de GTST tijd
Haha ja en zij vond dat hij zo lekker zelfverzekerd aan kwam lopen (wat ook een van de redenen was dat ze hem de witte roos gaf geloof ik?), maar ik had juist het idee dat hij bloednerveus was en zichzelf geen houding wist te geven (wat me begrijpelijk lijkt maar hoe kan je dat verwarren met zelfvertrouwen?).
oke één vraag
WAAROM IS NIEK NIET NAAR HUIS
Ik denk omdat Gaby wil weten wat er in dat debiele tasje van hem zit
Ik hoop dat hij nog even blijft, vind hem (+ het commentaar op hem) hilarisch. Wat een foute boi.
Wat ik het meest geweldig vind is toen hij zich voorstelde en Gaby complimenten aan hem gaf en hij daarop antwoordde met ‘ja toch’ ipv. Dankjewel! Jij ruikt ook lekker oid.
Over welke ex zou Gaby eigenlijk hebben gehad toen ze vertelde dat ze hem had betrapt?
Hahaha jaaa een vriendin van mij heeft dit gefilmd en als zij + m’n vriend + ik samen de nieuwste aflevering kijken is dat filmpje steevast het voorprogramma.
Ben altijd benieuwd van hoeveel mannen ze echt denkt dat het iets zou kunnen worden. Ik denk dat ze van meer dan de helft al weet nah niets voor mij maar dan alleen nog kijkt in welke volgorde ze ze wegstuurt.
Ik hoop nog steeds dat ze eindigt met presentator Rick trouwens
Ik moest aan Quintino denken, maar dat is nergens op gebaseerd verder.
Gaby werd blij van het competitieve gedrag van Jordy. Ik vind het aan afknapper als iemand dat heeft…smaken verschillen.
Hahaha ja hij is zo vreselijk fout.
Ik vind dat accent van Joey (daar heeft ze me gezoend toch?) zo sexy.
Ik dacht dat Micha weg zou gaan, daar hebben we nog helemaal niks van gezien.
Misschien die vreeslijke Jaimie (?) van temptation island?
Oh god daar is ze ook nog mee geweest ja.
Maar zij hebben geen relatie gehad toch, ze hebben het alleen “leuk gehad samen”. So they said.
Jim???
Huhhhh wat is Jordy voor een raar ventje? Hij heeft die date geregeld maar hij draait het zo alsof het HAAR schuld is dat hij niet eerder iets heeft geregeld? Want hij is gekwetst, ja daaggggggg. Hoop echt dat ie naar huis gaat.
Ik vind dit hele programma zo ongemakkelijk. Ik snap echt niet waarom je besloten hebt om voor iemand te gaan die je alleen maar kent op basis van wat sexy Instafoto’s en wat je op tv gezien hebt. Zo oppervlakkig allemaal, die gasten die op iemands uiterlijk af gaan en hopen wat fame mee te pikken door zo’n programma.
Alsnog hou ik van dit soort guilty pleasures hoor haha. Merk alleen dat ik echt alleen maar irritatie voel naar die kerels omdat de meesten zo zelfvoldaan en slijmerig zijn. Zou het echt mega onaantrekkelijk vinden.
Oh en die Niek helemaal, die heeft toch geen vrouw nodig joh. Is al verliefd genoeg op zichzelf.