Temptation Island #2

Ik weiger te kiezen :woozy_face:

5 likes

Nee ik kan het ook écht niet. Uit de vrijgezellen zou ik nog wel kunnen kiezen, maar dat zijn ook m’n types niet haha.

Ik kies Jaydi

16 likes

Oh die broer van Monica Geuze look a like vind ik nog wel leuk.

Haha, wie? :smiley:

Puur gebaseerd op uiterlijk zou ik Sonny dan nog het knapste vinden maar ik heb dan ook een vreselijke smaak in mannen🙃

1 like

Oké waarom vind ik Sonny zielig. Ik vind hem zo irritant, maar vorige week was er tijdens het gesprek met die mannen één moment dat hij een beetje normaal deed/keek/reageerde in plaats van de hele tijd dat typetje te zijn en toen dacht ik ah gut, arm jong. Het lijkt wel alsof hij echt een soort masker op heeft, lijkt me heel vermoeiend. Wel jammer dat hij eind van de aflevering weeeeer begon over hoe hij moest stoppen om anderen te helpen en dat anderen ook op hun bek moeten gaan. Toen dacht ik meteen nee jij moet gewoon normaal doen. Maar goed toch vind ik het ergens zielig dat hij online nu wel echt belachelijk wordt gemaakt. Hoe je het ook aan je zelf te danken hebt, lijkt mij echt heel kut. Gelukkig heeft hij kennelijk toch ook fans.

3 likes

Ja ik probeer hem te zoeken maar ik kan hem niet vinden. Geen idee hoe hij heet ook. Weet iemand wie ik bedoel? Hij kwam later pas in de villa. Slank postuur, niet zo opgepompt. Best wel lang denk ik en donker (volgens mij iets langer) haar.

Volgens mij heet ie ook Matthijs

3 likes

Hij is ook alweer naar huis

1 like

Oja thanks. Deze dus:

Maar ik zie nu deze foto en nu denk ik laat maar weer hoor. Zo glad.

8 likes

Maar dat denk ik ook echt. Toen hij weg ging zei hij ook van ja ik wil weer die positieve sonny zijn. Volgens mij is dat positieve, ook op insta, één grote act. In temptation toen het niet goed met hem ging, zag je ook zijn andere kant en meer emotie. Maar dat wil hij niet laten zien aan de buitenwereld, dus hoppa terug naar huis en terug naar positieve sonny.

5 likes

Oeps goed punt

1 like

Ik vind van de vrijgezellen Dennis wel heet :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Weet iemand wat er gebeurd is tussen Fabiola en Niels en Rosanna op Curaçao?

1 like

Ik had geen idee wat je bedoelde maar kwam via Google dit tegen: https://lovereality.nl/temptation-rosanna-niels-en-fabiola-vechten-elkaar-de-tent-uit-op-curacao/

Klinkt vooral alsof Niels even normaal moet doen

1 like

Fawry not sawry heeft wat op zn insta stories gezet erover. Iets met dat Fabiola op een plek kwam waar Niels en Rosanna ook waren, Niels heeft haar helemaal uitgescholden en Rosanna zei dat Fabiola nog “smoorverliefd” op Niels is (dramatique much). Beetje overdreven allemaal als je het mij vraagt

2 likes

Ik vind Angelo wel fout geil hahaha
En Lesley was ook mn type wel

5 likes

Ik zou Angelo ook wel doen. Zo lang hij z’n mond maar houdt.

1 like

Ja exact