Temptation Island #2

Oke poll met de mannelijke singles. Wie vind je heet?

• Niemand
  • Ricky image
  • Angelo image
  • Kleine Mike image
  • Grote Mike image
  • Yanick image
  • Sahr image
  • Daryl image
  • Bowy image
  • Robin image
  • Lesley image
  • Dennis image
  • Matthijs

0 stemmers

Qua foto’s dan he, de helft van die lui hebben natuurlijk geen woord gezegd op tv

15 likes

Bij sommige denk ik: zit jij in het programma??

11 likes

Love it dat je er foto’s bij geplaatst hebt. Anders had ik echt geen idee wie het allemaal waren. Echt de helft hebben we niet gezien ongeveer :sweat_smile:

@Whistle hahaha jemig. Ze kwam binnen in dezelfde tent en Niels flipt hem dus helemaal (als het verhaal klopt). Okeeey :sweat_smile:

3 likes

Een van die vrijgezellen liep de laatste twee afleveringen ook op krukken met een gebroken been ofzo, ook jammer dat je daar niks over hoort :smiley:

2 likes

Zal wel uit zijn gegleden bij het zwembad, could have been me!!

Ricky maar hij moet wel zijn mond dichthouden, want vind hem echt zo oppervlakkig en cliche, ook niet oprecht overkomen.
en Matthijs :heart: (die je bijna niet in beeld ziet)

1 like

Fabiola heeft inmiddels ook gereageerd bij Fawry. Weer een ander verhaal dan Rosanna uiteraard

1 like

Is het de moeite dit seizoen terug te kijken?

Ik vind Angelo dus echt zo sexy, juist ook als ie praat, heerlijk accent en die tattoos :flushed: love it
Heb bij Ricky juist dat ie beter z’n mond kan houden, ik vind Angelo veel oprechter ofzo

1 like

Haha ik vind Angelo niet aantrekkelijk op die foto maar net als jij op bewegend beeld + als hij praat wel!

Zoveel verleiders ook die totaal niet in beeld komen. Dat is wel veel meer dan in eerdere seizoenen heb ik het idee.

Ja, was echt een sensationeel seizoen vond ik

2 likes

Angelo zit in een seksfilm van Kim Holland. En nee niet als figurant.

13 likes

:scream: Dit is de tea waarvoor ik hier lees

4 likes

Haha dit verbaast mij niet

1 like

Hij gaf Michella Kox toch ook een lapdance op haar (veelste grote) verjaardagsfeestje?

1 like

Zijn hier ook links van?

Ik vraag dit voor een vriendin.

11 likes

Ach het is heerlijk vermaak een quarantaine tijd

Kevin is zo niet sympathiek en Kayli komt zo dom over.

Ik snap nog steeds niet echt hoe het nu tussen Karina en Gregory is gegaan. K was met een verleider aan het praten dat ze ‘echt klaar’ was met de relatie. Dat zag G bij het kampvuur en dat zag hij als een soort startschot om dan maar een stapje verder te gaan met Tahira. Vervolgens zag K die beelden en was ze Ă©cht klaar en nu is het uit?