Hoe goed ik ook begrijp dat ze klaar met hem waren, er zijn in het verleden ook nog wel vervelendere deelnemers geweest, en je kon Sonny ook niet betrappen op agressief gedrag of pesterijen. Dus vraag me af of dit dan wel echt de reden is geweest
Misschien dat de sfeer er in de groep onder leed? En dat de productie daarom de kans minder groot achtte dat de andere singles âeen connectie aangingenâ omdat ze zich alleen maar aan het ergeren waren aan Sonny.
Hij was met alles bezig behalve met âde verleiding aan gaanâ en een âconnectie vindenâ met de andere dames, en dat is toch eigenlijk wel het hele doel van het programma. Dus snap wel dat je dan weinig aan hem hebt als deelnemer (behalve irrtainment)
Kan ook nog zijn dat ze hebben geleerd uit het verleden. Dat kandidaten uit het verleden erger waren en wel mochten blijven betekent niet dat ze daar nu andere regels in hanteren, er zijn natuurlijk wel wat incidenten geweest.
Al denk ik ook dat het meespeelt dat hij niks meer opleverde voor tv: de âsensatieâ rondom zijn gejammer was wel voorbij, en als hij niet meer gaat daten etc kunnen ze hem net zo goed niet filmen.
Bleh Kevin is echt egoĂŻstisch. De hele tijd roepen dat hij er klaar mee is, niet gelukkig is, zichzelf wegcijfert blablabla. En als dan het connectielampje brandt (wat niks wil betekenen) is hij ineens bang dat Eva misschien verliefd wordt op iemand??
Maar dat is toch met al die mannen? Gregory en Sonny zaten in het begin toch ook de zeuren dat ze echt wel klaar waren met hun relaties blabla. Pas toen ze doorhadden dat hun vriendinnen misschien ook wel eens klaar met hen konden zijn veranderden ze in zielige paters die geen interesse hadden in de vrijgezellen.
Ja is ook zo! Maar vind het bij Kevin nu wel heel duidelijk ofzo, echt op dezelfde dag doet hij deze uitspraken, waardoor ik het extra hypocriet vind
Ja is ook zo hoor.
Ik vind die band tussen Marco en Tahira ook wel raar. Ofja, ik vraag me af wat er waar is van wat Tahira zei, dat Marco haar graag ook na temptation wil blijven zien blabla.
Ik heb niks tegen vriendschappen van het andere geslacht, hebben mijn vriend en ik ook en dat is prima. Maar dit is toch geen gelijkwaardige start? Zij vindt hem leuk, ze leren elkaar kennen op een date-manier⊠dan kan je daar toch niet een vriendschap uit voortbouwen. Als ik Denise was zou ik het iig niet leuk vinden als zij elkaar nog zouden zien. Hoogstens misschien wanneer Tahira moeite zou doen om Denise ook te leren kennen en er dan echt een klik blijkt ofzo, dat ze dan met zân drieĂ«n ofzo kunnen afspreken. Maar anders lijkt het me maar een vage constructie (en ook helemaal niet gezond voor Tahira, die blijft dan toch stiekem hopen op meer?).
Sws dat gezeur over de relatie. Dat Eva âde hele relatie in haar eentje voertâ⊠Gast, daar ben je zelf bij hoor! Dan had je er al veel eerder mee kunnen/moeten stoppen âŠ
Eva is ook nog zo jong! Dat merk je echt aan haar gedrag vind ik.
Misschien eerst eens met elkaar praten voor je je opgeeft voor TI. Maarja, hoe wordt je dan instafamous?
Ik vind dit ook maar vreemd. Tahira die zegt dat ze liever meer heeft, Marco die zegt dat als hij vrijgezel was hij wel meer zou doen, Tahira die even op Marco gaat zitten om hem te masseren waarbij Marco zegt âbordeelachtige taferelenâ. Dat kan natuurlijk nooit een vriendschap worden.
Het was ook zoân kutopmerking van Kevin dat hij âde relatie nog had lopen rekken tot Temptationâ.
Maar alles wat ze beiden over die relatie zeggen is negatief. Eva kan haar gevoel niet bij hem uiten, hij mist diepgang, ze hebben elke dag ruzie. Maar wel aan kinderen denken?!
De vriendschap tussen Marco en Tahira zou ik als Denise zijnde ook echt niet tof vinden trouwens. Ze zijn iets te enthousiast over elkaars bestaan.
Ook krom dat het lampje van Kevin ging branden maar die van Eva niet? Terwijl hij ook echt wel een connectie had gesmaakt met Kyli (of hoe schrijf je haar naam?)
Echt een saaie aflevering was dit
Ik heb bij hen vanaf moment 1 het idee dat ze een relatie met elkaar hebben omdat ze elkaar knap vinden en de ander qua uiterlijk bij zichzelf vinden passen, maar verder geen bijzondere klik hebben.
Wie van de tempa mannen vind je heet? Even puur qua uiterlijk.
- Sonny
- Kevin
- Marco
- Sorelis
- Gregory
0 stemmers
Ben even te lui voor de vrijgezellen
Eigenlijk ook geen toevoegen voor een goed overzicht
Geen.
Ik heb dit ingevuld met de intentie dat je moet kiezen, want ik vind persoonlijk geen van deze mannen heet.