Temptation Island #2

Maar dit hoort toch ook de USA versie te zijn?
Ik vind het er ook niet op lijken, maar zo werd het wel verteld/gebracht geloof ik

1 like

Ik doelde meer op elke keer dat ze Engels praat. Het is behoorlijk vaak.

5 likes

Ohhhh ofcourse :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ja echt heel irritant! Maar dat heeft Karina ook wel

“She can haaave hiiiimmmm”

12 likes

Doet me hier aan denken :joy::joy:

17 likes

hahahaha die tequilaparty is ook geweldig.

2 likes

Concentrate filmpje van 3 jaar geleden met Sonny aan de leugendetector. Hier blijkt wel uit dat de alarmbellen van Jaydi ook wel iets eerder af hadden kunnen gaan.

4 likes

Huh hoezo kan ik deze video niet bekijken zonder mijn leeftijd te bewijzen d.m.v. mijn ID bewijs uploaden of creditcard gebruiken? (Ben wel ingelogd op mijn Google account). Ik wil allebei niet haha

1 like

Heh, dat had ik niet! Misschien in incognito?

Ik ben echt zooooooo benieuwd wat de echte reden is dat Sonny weg mag. Kay geeft het hem echt op een presenteerblaadje aan en dat zouden ze normaal in het programma nooit goed vinden. Het is ook echt een toneelstukje. Gimme the diiiiiiirt

3 likes

Same! Irritant

Omdat iedereen zich verschrikkelijk ergerde en dat ze afleidde van het aangaan van een connectie?

1 like

Ik had Sonny echt nog een week willen zien lijden. Denk dat het juist leerzaam voor hem zou zijn. Nu was het echt: mijn relatie is over en mensen zeggen dingen tegen mij die ik niet wil horen dus ik wil graag naar huis. Oke is goed. Ga maar en doe de groetjes thuis, joejoe. Vreemd

9 likes

Ahh dat voorstukje van Gregory volgende week vind ik oprecht echt sneu en heftig om te zien :pensive:

10 likes

Jezus wat een aandachtsgeile mensen zijn Sonny en Jaydi

5 likes

Ik ben echt aangenaam verrast door Greg en Marco, ik vind dat ze het echt goed doen, beide wel op een heel andere manier.

Ik hoop echt dat Marco en Denise er samen uit komen. En dat Greg het met Karina kan afsluiten en het misschien met Liyah kan proberen :grimacing:

6 likes

Oh blegh ik vind die Liyah echt crazy haha, volgens mij is Greg er ook wel klaar mee

9 likes

Ik zag bij fawry dat iedereen tot aan de productie toe helemaal klaar met hem was. Hij moest weg, maar hij mocht wel zeggen dat het vanuit hem zelf kwam.

Iedere keer als ik Eva in dat ‘going commando’ shirt zie vraag ik me af of ze zou weten wat het betekent…

7 likes

Ik vind die Kevin zo weird ofzo, lijkt alsof hij de hele tijd acteert.

10 likes