Temptation Island #2

Ja dat zie je meteen toch, zo’n hotdoglipje heeft hij. Ik ben er ook van overtuigd dat hij zijn baard verft

15 likes

:joy: Ik voel me naïef.

2 likes

Oh ja ik zag het ook direct. En z’n wenkbrauwen zitten ook lekker strak.

1 like
  • Lievelings-eten:
    Kip met rijst
  • Levensmotto:
    Go hard or go home

Wat een inspirerende man is het toch

31 likes

Maar als Sonny weggaat, moet Jaydi ook weg neem ik aan? Zal Ricky dan ook vertrekken?

Denk dat zij gewoon met Ricky mag blijven. Er is al een reservekoppel ingezet mmm maar ja. Zin in alle roddels die dan in februari gaan komen haha

1 like

Tuurlijk, Ricky is in zn hoofd al getrouwd met die meid

3 likes

Lijkt me leuk als Ricky dan ipv Sonny naar die andere villa gaat en zijn connectie/smash/vibe/prela/situationship met Jaydi op de proef mag stellen

47 likes

Ja maar Ricky is verleider en Jaydi onderdeel van koppel, dus dan zou de dynamiek niet meer kloppen.

1 like

Wedden dat die roddels enorm tegen gaan vallen

7 likes

Ik zie hier wel trouwens een beetje dat Indische (zijn achtergrond), hoe hij er nu uit ziet had ik hem eerder Turks ingeschat. Maakt overigens verder niet uit, maar kon er echt niets indisch in zien…

1 like

Haha wauw m’n vriend dacht dit ook, ik dacht dat hij gewoon een klein mondje had en dat het daardoor zo uit verhouding leek.

2 likes
Spoiler morgen

Ben benieuwd of Sonny de toko gaat verlaten :grin:

2 likes

Ik ook, kan die eindelijk zijn fame in Nederland gaan pakken en vrouwen blij maken!

Ohja vrouwen van Nederland opgepast! :nauseated_face:

Ik was echt om 6:00 al klaarwakker dus ben nu maar temptation aan het kijken haha.

Ik merk wel dat ik het steeds stommer vind dat ze zo overduidelijk stoken. Vorige aflevering van Gregory niks laten zien dat hij z’n relatie juist wil redden, van Sonny niks van z’n verdriet laten zien en dan in deze aflevering zo ff snel een extra beeld voor Eva tussen haar dates door.

Lijkt me echt gek om dan maanden later het echte verhaal terug te zien op tv.

Then again, het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, ik snap echt niet dat mensen hier nog aan mee doen haha.

1 like

Ze hebben de eerste 20 minuten van de aflevering weer kunnen vullen met eindeloos gelul van Sonny. Het eerste shot ook dat ie op een papiertje schreef “HELP JEZELF” :joy:
Goddank zijn we van hem af.

Ik vond het wel lullig dat ze nog even die extra beelden aan Eva lieten zien vlak voor de verlenging van de date.

Karina ging wel ver hoor, tijdens die lapdance gewoon in de onderbroek graaien van Daryl.
Aan de vooruitblik te zien gaat Greg daardoor ook helemaal flippen.

1 like

Denise is mijn BEC

3 likes

Hahaha zei Kevin nou ’Ik hoop niet dat ze denkt, die Kevin is echt een staatsmongool’ ??

4 likes

Denise zit denk ik in het verkeerde programma.
Ze had beter aan Temptation USA mee kunnen doen.

1 like