Temptation Island #2

Haha ja hadden heel vaak ruzie met de andere kandidaten :joy:

1 like

Psychology in Seattle is een YT kanaal van een professor in de psychologie. Hij analyseert verschillende reality series. Ook een grote aanrader!

3 likes

Haha jemig :sweat_smile:

9 likes

Haha jeetje. Ik hoorde Monica het gisteren ook zeggen.

Pff Sonny wil echt zo graag bekend worden :face_vomiting:

3 likes

Hahaha ik heb hem hier ook al gevonden, in een andere aflevering met een ander meisje :joy: (Isha). Woooow en ik zie nu ook dat Danicio in de aflevering zit, hij was toch ook een verleider in Temptation geweest? Dat einde ook nadat Sonny niet gekozen wordt hahaha zo cringe

Samenvatting

https://youtu.be/VQcFPyDOvzA?t=322

5 likes

Danicio was van rodanya ja!

2 likes

En die Isha is weer de ex van Gio. Lise (van de andere keer dat Sonny mee deed) is weer het nichtje van Gio. Gaat lekker zo hahaha

3 likes

Love this :joy:
https://www.instagram.com/p/CKFKTAFDeIq/?igshid=ud7m4jolpbv3

14 likes

Oke ik ben heel benieuwd wat voor :sparkles: roddels en bewijzen :sparkles: er nog aankomen dan.

8 likes

Nou inderdaad. Vind bij haar dat het op televisie leek af en toe alsof ze niet tot 10 kon tellen, maar op insta heeft ze wel praatjes…

3 likes

Spoilers over Sonny;

Samenvatting

Wat staat er in dat onderste plaatje? Ik kan hier echt niets van lezen. :grimacing: :nerd_face:

2 likes

Sonny reageert op de story die erboven staat van die Evie en zegt ‘alles voor de Fame he’

1 like

He wat zal het saai worden zonder onze Son
Gelukkig is hij weer beschikbaar om de rest van ons te helpen.

12 likes

Wel jammer voor hem dat de bouwmarkten dicht zijn, waar koop je zijwieltjes

1 like

Zonder Sonny zal het wel heel saai worden :sweat_smile:

1 like

Gaat het niet om dat Kevin en Anne insinueren bij elkaar te zijn?

2 likes

Gewoon bij bol.com bestellen joh.
Sonny, als je dit leest: help me, please. Wil mezelf graag ontwikkelen en ik kan nog niet fietsen zonder zijwieltjes.

1 like

Ik ging even opzoeken wie Kevin ook al weer was, kom ik hier:

Blijkbaar liet hij zijn lippen dus ook opspuiten. Ik dacht dus altijd dat mijn lipfilradar perfect werkte, blijkbaar niet.
3 likes