Haha ja hadden heel vaak ruzie met de andere kandidaten
Psychology in Seattle is een YT kanaal van een professor in de psychologie. Hij analyseert verschillende reality series. Ook een grote aanrader!
Haha jeetje. Ik hoorde Monica het gisteren ook zeggen.
Pff Sonny wil echt zo graag bekend worden
Hahaha ik heb hem hier ook al gevonden, in een andere aflevering met een ander meisje (Isha). Woooow en ik zie nu ook dat Danicio in de aflevering zit, hij was toch ook een verleider in Temptation geweest? Dat einde ook nadat Sonny niet gekozen wordt hahaha zo cringe
Samenvatting
Danicio was van rodanya ja!
En die Isha is weer de ex van Gio. Lise (van de andere keer dat Sonny mee deed) is weer het nichtje van Gio. Gaat lekker zo hahaha
Nou inderdaad. Vind bij haar dat het op televisie leek af en toe alsof ze niet tot 10 kon tellen, maar op insta heeft ze wel praatjes…
Wat staat er in dat onderste plaatje? Ik kan hier echt niets van lezen.
Sonny reageert op de story die erboven staat van die Evie en zegt ‘alles voor de Fame he’
He wat zal het saai worden zonder onze Son
Gelukkig is hij weer beschikbaar om de rest van ons te helpen.
Wel jammer voor hem dat de bouwmarkten dicht zijn, waar koop je zijwieltjes
Zonder Sonny zal het wel heel saai worden
Gewoon bij bol.com bestellen joh.
Sonny, als je dit leest: help me, please. Wil mezelf graag ontwikkelen en ik kan nog niet fietsen zonder zijwieltjes.
Ik ging even opzoeken wie Kevin ook al weer was, kom ik hier:
Blijkbaar liet hij zijn lippen dus ook opspuiten. Ik dacht dus altijd dat mijn lipfilradar perfect werkte, blijkbaar niet.