Temptation Island #1

Ik ben heel ‘bang’ voor wat er nog allemaal komen gaat met die Ruud. Rowena verdient echt heel wat beter dan deze loser.

Ik gun Billy van Utopia deze genoegdoening niet grr haha

4 likes

Hij zegt later wel dat ie overdreef en eigenlijk niks had gezien. Denk dat hij nog heel wat moet verwerken van de vorige keer.

1 like

Oh die Jay… ik zie aan haar dat ze steun nodig heeft. En een piemel :grin:

7 likes

Ik vind die Ruud ook een sukkel zeg. Alsof hij echt totaal niet gewend is om vrouwen om zich heen te hebben. Hij had het na 1 dag ofzo al moeilijk zei die? Kom op, die verleidsters hebben nog amper wat bij hem gedaan en dan krijgt hij al last van z’n pik. Volgens mij heeft hij in z’n leven echt weinig aandacht gehad van vrouwen. En dan begrijpt hij nu niet eens dat die verleidsters dat doen voor het spel en niet omdat ze echt interesse in hem hebben. Ik vind dat Rowena echt wat beters kan krijgen.

2 likes

Ja precies dit! Kijk wel uit naar de aankomst van Alex volgende week, maar wat een witte tanden heeft die man

2 likes

Die tanden ja hahahaha soort Niels keer tien.

Ik snap Gelina trouwens ook niet echt, Stefano wist van te voren toch niet dat Danique daar zou zijn? Dus hoe had jij het haar moeten vertellen? Echt drama om niks.

3 likes

Ja dat snap ik ook niet? Ze is boos omdat hij niet gezegd heeft dat zij het was, maar wanneer had hij dat moeten doen?

1 like

Ik dacht dat zij bedoelde vóór hun deelname aan temptation, ten tijde van dat ze weer bij elkaar kwamen na hun breakup.
Stefano heeft haar toen wel verteld dat hij met iemand had gezoend tijdens hun breakup, maar niet dat dat met Danique was.

Ik kijk dus net de aflevering van Temptation Gossip waar Danique in zit. Olcay vraagt aan haar of zij al wist dat Stefano mee deed. En dat wist ze dus zegt ze. En schijnbaar heeft Stefano tegen haar gezegd van ‘‘Is echt wat voor jou Daan, je moet echt mee doen’’. Maar ze wist dus niet dat hij als koppel mee ging doen… hahahah wtf :sweat_smile:

Jaaa inderdaad. Door die aflevering vind ik Stefano echt een schijnheil. Op een of andere manier vind ik Danique heel oprecht overkomen en heel lief. Dat ze zelfs zijn verjaardag voor Stefano ging organiseren?

En ik vind dat Olcay het heel leuk doet!

Ik kan niet wachten op de aflevering van volgende week :blush:

Ik ben ook benieuwd. Hebben ze dan alweer een kampvuur?

Ja

1 like

Als het goed is doet deze :blush:

Edit: Hmm heel raar op m’n telefoon krijg ik gewoon een link die je aankan klikken en dan werkt hij wel, maar hier maakt hij er een video van, geen idee hoe dat kan.

1 like

Erg hoor, ik vind eigenlijk dat dat soort meisjes tegen zichzelf beschermd moeten worden. Ik denk dat ze op die leeftijd en met die onvolwassen houding echt niet goed kan inschatten wat dit gedrag op tv voor invloed kan hebben op de rest van haar leven. Ik vind eigenlijk dat verleidster/verleiders minstens 21 moeten zijn.

6 likes

Late to the party maar ik heb nu eindelijk ook een proefabo

Tijd om te bingen

5 likes

Ohhhh zo vies dat niels het “heel positief” vond dat fabiola weinig ervaring heeft bah

Voor de rest love donny en amije, en kan niet wachten tot alex er is

1 like

Ik ook niet, zit echt op Alex te wachten. Had gehoopt dat die er deze aflevering al bij zou zitten.

5 likes

Zie net op insta dat Niels een contract heeft getekend en als DJ aan de slag gaat, ben ik de enige die denkt dat die vent nog te dom is om de deurbel in te kunnen drukken, laat staan al die knopjes op een draaitafel kan bedienen?

19 likes