Dat klopt hoor, maar vond Niels toen ook zo dom qua gedrag en erin meegaan. Ik vond hem zeker niet helemaal vrijuit gaan.
Ja klopt, maar niels was wel begonnen. Ik snap dat rosanna dan denkt ja fuck you blijf maar lekker in parastoes poes
Ja dit bedoelde ik indd
En @SelenaGomez
Hahaha ja okƩ kan me die gedachte wel voorstellen. Alleen ik vind haar wel degelijk veel meer de fout in gegaan toen.
Anyway, ik gun het ze beiden dat ze uit elkaar gaan (niet sarcastisch). Denk dat ze elkaar maar gegijzeld houden in hun huidig leventje waar uiterlijk super belangrijk lijkt en waar ze elkaar niet meer vertrouwen.
Ja dat laatste zeker. Dit is gewoon geen succes, maar het lijkt een beetje of ze veroordeeld zijn tot elkaar, dus ik vreesā¦
huh oke wat gebeurde er allemaal in de intro
Van de nieuwe aflevering bedoel je? Ik ga hem vanavond kijken, ben benieuwd
Jeetje die Fabiola lijkt wel altijd stomdronken. Hoe ze praat ook, soms stopt ze opeens in een zin en dan gaat ze heel snel verder
Die Gelina vind ik wel irritant.
Gatverdamme die Ruud, wat een vies mannetje. Vraag me echt af wie er eerder vreemd gaat, Ruud of Niels.
Effe een polletje, is wel leuk
Welke man denk jij dat vreemd gaat?
- Ruud
- Niels
- Stefano
- Donny
0 stemmers
Wow die Ruud, die ziet dit volgens mij ook alleen maar als een spelletje, zou echt giftig worden van zijn gedrag.
Ben op vakantie en we hebben vanochtend gewoon direct de nieuwe aflevering gekeken hahaha.
Ff in een spoiler want misschien willen mensen het niet al weten
Samenvatting
Het schijnt dat Donny gespot is met verleidster Danique? Al een paar keer volgens mij, ook een keer op een festival maar toen was Amije daar ook? Beetje gek allemaal. Wat denken jullie?
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/4214036/donny-gespot-met-temptation-verleidster
En kan de nieuwe aflevering vanavond pas kijken jammmmmer
Zo, het is al weer snel gedaan met Niels en Rosanna Ik vind Danique trouwens leuk! @palmboom het komt op mij een beetje nep over (alsof ze meer aandacht voor het programma willen genereren), maar misschien heb ik het helemaal verkeerd haha
Ik vind Danique ook leuk! Wat mij betreft de leukste verleidster.
Heeft iemand een linkje van de nieuwe aflevering?
Ik vind Rowena leuk en sterker dan de deelnemers van alle seizoenen die ik heb gezien, hoop dat ze zoals ze zegt de eer bij zichzelf kan houden.
Ik vind haar ook leuk! Ze heeft persoonlijkheid en ballen, ze is stoer, i like it. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat, als ik wat van die beelden van de volgende afleveringen zieā¦
spoiler afl5
Ik vraag me trouwens echt af of die niels wel helemaal wijs is?
Hij zegt dat ie best goed kan dansen en bewegen?
Ik snap die Niels echt niet. Heel drama maken over het feit dat zij iets teveel drinkt. Terwijl hij zelf weer in dezelfde val trapt als vorig jaar en er echt diehard van geniet, pfff.
En die Ruud vind ik maar een misselijk mannetje, hij gaat zo hard de fout inā¦