Temptation Island #1

DJ’s draaien al heel lang niet meer aan al die knopjes :frowning: op Play drukken kan die denk ik nog wel haha

Ja ik ben echt benieuwd naar Alex volgende week. Ik denk dat Niels deze keer vreemdgaat en Rosanna niet.

Niet alleen de verleiders/verleidsters. Ook voor koppels zou het beter zijn als ze 21+ zijn. Vond Meghan vorig seizoen ook te jong.

1 like

Ja klopt!

Hhahaa een deurbel, nou zolang het om play en stop gaat moet het misschien net lukken. Doodvermoeiend dat iedereen maar zo nodig dj moet zijn :face_vomiting:

Kan echt niet wachten op Alex!!

3 likes

Heerlijke aflevering weer. Kan niet wachten op de volgende. Oh en ik vind Danique heel leuk. En Donny ook

1 like

Ik vind het zo jammer dat ik het niet kan kijken, enkel de eerste 2 afl nog kunnen zien. (Woon in België en Videoland werkt niet)

via WomenTalk zijn er wat google drive links in de omloop. Wellicht kan je daar even kijken?

2 likes

YES, thanks!

ik ook niet en ik wacht al 2 afleveringen. Elke keer doen ze alsof hij eindelijk komt, uiteraard, en nog steeds niks gezien…

3 likes

Het zou wel naïef zijn als ze hem niet verwacht toch? Zij kent het programma…

Ik ook! Dacht in n beginshot wel te zien dat ze over hem heen hing op t strand. Wtf heeft hij btw met zn haar gedaan?

Wtf heeft ie ook met zn tanden gedaan?

2 likes

Ja echt zo’n wit blok

1 like

2 weken gratis toch

1 like

Nope! Op tijd opzeggen.

1 like

Ja gewoon meteen opzeggen! Het is trouwens 1 cent, niet helemaal gratis maar wel bijna!

1 like

Ja gewoon direct nadat je het aangemaakt kun je het opzeggen. Dan kun je het ook niet meer vergeten :smiley: (en na die 2 weken kun je weer een abbo aanmaken met een ander emailadres, ik zit ondertussen zeker al aan mn 10x 2 weken gratis :sweat_smile:)

3 likes

Hahaha ja ik ook zoiets. Alleen nu was ik vergeten op te zeggen en was er toch iets van 8 euro afgeschreven ineens. Nou ja, dat verdient videoland inmiddels ook wel van mij dacht ik.