Temptation Island #1

Ze hadden dit seizoen beter Cringe Island kunnen noemen. Van Niels, Fabiola en Ruud gaan mijn nekharen recht overeind staan. En dan dat gemieper van Gelina de hele tijd.

Maar ik blijf toch kijken :grimacing:

9 likes

Ik ook, wat een domme hypocriete naïeve irritante gast? Alles door elkaar. En ik haat het ook echt dat er steeds wordt gesteld dat Rosanna iets goed te maken heeft en hij heilig was in het vorige seizoen. Please.

2 likes

Die Niels is zoo naïef. Ook zeggen dat fabiola echt is :joy:.
Kijkt iemand hier ook ex on the Beach ? Of is daar een ander topic voor?

Ik heb echt een hekel aan niels, heel naïef en hypocriet. Ben niet benieuwd of het gaat escaleren, maar wanneer

Ja ik kijk ook EOTB, laatste nog niet gezien omdat ik op vakantie ben en ik buitenland de MTV site het niet doet (ik heb nog geen apart topic gezien)

weet niet of je ze al gevonden hebt maar hier voor de zekerheid

Mocht je een linkje van afl 1 nodig hebben dan zoek ik die ook nog even op

2 likes

oke geen idee waarom ze hier niet werken en op Womentalk wel.
hier het linkje naar het topic op Womentalk https://womentalk.nl/viewtopic.php?f=5&t=83 op de 2 laatste pagina’s staat de linkjes

Ja had ze al gevonden, maar dankjewel nog! :relaxed:
Heb ze gister alle drie achter elkaar gekeken, terwijl m’n vriend F1 keek. Heerlijk, haha!

1 like

Ik vind een van die verleiders echt zo erg op Niels lijken, alleen dan een iets kleiner uitgevallen versie. Kan alleen geen duidelijke foto vinden helaas.

En weet iemand welke naam/welk woord Stefano op zijn borst heeft staan?

Jaa, dat vond ik ook!! Wat is z’n naam ook alweer?

Vinze dacht ik! Die met heel veel tatoeages

Na het vorige seizoen was ik zo klaar met TI duurde veel te lang.
en nu… zit ik toch weer te kijken :sleepy:

1 like

Heb ook het idee dat ze telkens te weinig content hebben voor het aantal afleveringen. Dus dan maar constant herhalen enzo. Echt irritant doe dan paar afleveringen minder

Ja inderdaad… de eerste 10 min kun je sowieso gewoon doorspoelen, dat is altijd een recap van de vorige aflevering lijkt het

1 like

Weet iemand hoeveel afleveringen vips heeft?

Volgens mij 12.

Ik was weer late to the party en heb dit weekend alle afleveringen teruggekeken maar op welke dag komt er een nieuwe aflevering?

Maar Rosanna was toch met Alex naar bed geweest, en Niels had ‘slechts’ met zijn voet in Parastoe haar string gezeten.
Of ben ik nu iets vergeten?

1 like

Omg ja, dat vuurwerk is echt briljant! Moet echt vreselijk zijn als je daar zit, ik zou zelf er ook echt gek van worden.

Kan niet wachten tot Alex er is! In de preview zie je hem op het balkon staan, slimme keuze. Denk niet dat het goed afloopt als hij lijnrecht tegenover Niels komt te staan :flushed:

3 likes

Hahaha ja ik lachte de billen uit mijn broek. Het ene shot staat ze met haar kont in zijn gezicht te pieren. Het volgende shot zegt hij: “oh ze is zo oprecht”. Hoe dan! Ex on the beach is ook wel echt een guilty pleasure.

1 like

Oh ja dat zou wel kunnen. Die naam komt me wel bekend voor iig haha! Weet nog dat ik daar ook speciaal op lette omdat ik hem ook zo op Niels vond lijken :stuck_out_tongue_winking_eye: