Huh hadden jullie t nu over seizoen 2 van temtation USA? Via een site die hier ook was gedeeld (dwatch… nog iets) kan ik alleen maar seizoen 1 vinden? En de naam Tyler of Matt zegt me ook niets? Waar kijk ik dan naar of ben ik zo verstrooid?
En nog sterker, die zijn op het moment in verwachting van hun tweede kindje.
(Regilio en zijn vriendin dus)
Wie was de 4e jongen uit dit seizoen? Die belg die heeel boos werd op z’n vriendin omdat ze met een meisje had gezoend terwijl hij zelf seks had gehad? Jeff?
Luc. Die was het ook behoorlijk kwijt inderdaad.
Ahh dan is Jeff(erson) van een ander seizoen!
Ja, hij was daar toen samen met Lize, die iets met Ken (?) kreeg. Geen idee of zij nog samen zijn
Pff ja. Net zo’n toxic relatie hoor. Het was toen de vraag of zij wel of niet gezoend had met Karim, werd die Herbert zoooo boos op haar, terwijl zij meermaals heeft moeten kijken naar hoe haar vriendje met een ander seks had. Maar dat deed ‘ie schijnbaar alleen omdat zij ook zo ‘slecht’ bezig was. Dan klopt er iets niet hoor. Vond het toen zo sneu dat zij zich verontschuldigde enzo tegenover hem
Omgggg today is the day! Ik kan niet wachten tot ik thuis ben en lekker kan gaan kijken
Jaaaa! Meteen drie afleveringen!
Haha jaaa m’n vriend en ik vieren valentijn met een tempa marathon Moet me wel inhouden, hij is er pas 's avonds laat.
Ik heb net 20 minuutjes van de eerste aflevering gekeken.
Wat vooral opvalt is Rick Brandsteder in z’n bezwete shirt. Elk seizoen weer. Dat ze daar geen rekening mee houden in het kiezen van zijn shirt, na al die seizoenen ditzelfde probleem.
Wie???
Haha oh ja Haroon was toch van “je hebt kijken, en KIJKEN kijken”? en dan met zo’n vies lachje, hier bestaat sowieso een gif van
Hahaha klopt, ik heb zo veel van die gifjes
Maar Alex blijft m’n favo
Ik walg echt van hem, ik vond hem zo irritant.
Wij hebben hier precies dezelfde planning maar dan met sushi er bij!
Wow true love.
Ik vond Mezdi echt vreselijk, maar creepy Mezdi en badjas Mezdi vond ik dan wel weer grappig.
Mezdi is inderdaad echt een meeeega creep.
Moest ook lachen om dit artikel: