Temptation Island #1

Hitje van reshum katrien en cindy :joy: Zo fout. Ze waren zo heerlijk naturel in temptation zelf maar dat is hier wel volledig verdwenen.

Haha ja die eeuwige panfluiten en dat getrommel!

Haha jaa die panfluiten doen me denken aan de Chinees waar ik vroeger met Mn ouders kwam haha😂

1 like

Ik ben nu ook de eerste aflevering aan het kijken en wát is dit fout zeg. :joy: Ik wist trouwens niet dat Viktor Brand dit presenteerde? Ik vind hem echt fantastisch, haha.

Ik ben trouwens nog het meest geshockeerd door die witte gebreide badmuts van een van die meiden, wat is dit?!

3 likes

en wat dacht je van Ton van Rooyen als presentator van seizoen 1!

heerlijke nostalgie dit.

1 like

Is het erg als ik geen idee heb wie Ton van Rooyen is? :joy::sweat_smile:

2 likes

haha niet erg maar dan heb je heel wat gemist :joy:

edit: ton van royen, ex van heleen, presentator obscure sbs programmas in t jaar kruik

4 likes

Haha, oke. Ik denk dat ik dat inderdaad allemaal gemist heb. :joy:

1 like

:joy::see_no_evil:

gelukkig staat seizoen 1 ook helemaal op yt

Ah mooi! Want ben al bijna door seizoen 2 heen :joy:

1 like

Ik kwam dit artikel tegen dat Joshua en Goedele Liekens dus blijkbaar gedatet hebben…

Edit: is blijkbaar ook al besproken in het EGF Boulevard topic

Met de Nederlandse was dat wel altijd zo, dus denk het wel.
Aflevering is wel de moeite waard :innocent:

Wowowow de plottwist aller plottwisten halverwege seizoen 2 :scream:.

1 like

Vind de opzet van de usa serie echt leuk!

Van USA of die oude? :stuck_out_tongue: Ben nu bezig met de NLDse/Belgische seizoen 2 maar ook USA seizoen 2. Kan niet wachten op aflevering 5…:sunglasses:

De oude! Haha sorry voor de onduidelijkheid. Er lopen meerdere versies door elkaar heen :slight_smile:

Ben zoooo benieuwd! Ik ga even doorkijken haha

Aflv 5, credits naar @Dossantos omdat ik door haar deze site heb gevonden :grin:

6 likes

Het staat op Videoland (met ondertitels) en online. De post voor je kun je de meest recente aflevering zien (videoland loopt 1 week achter).

1 like

Haha Yeah! Ga nu ook kijken. :grimacing:

1 like