Temptation Island #1

Badjas Mezdi :joy: heeft iemand toevallig ook een gif van dat moment dat ie onder de camera stond en die ene meid z’n badjas introk
Heb dat daarna ook wel eens bij mn vriend gedaan, was te grappig hahaha

Oh jaaaa hahahaha dit was zo raar idd

Nou de eerste aflevering gezien, de enige voor wie ik nog een beetje hoop heb zijn Demi&Sidney, de rest is echt hopeloos😂

https://m.hln.be/showbizz/tv/-temptation-verleiders-krijgen-10-000-euro-als-ze-kandidaat-in-bed-krijgen~a15561e6/

Geen idee of dit hier al bekend was trouwens

Hoe heb jij het al gezien, het komt toch vanavond pas? Of staat het al op Videoland?

Ja, de eerste drie staan op Videoland inderdaad!

1 like
aflevering 1 tm 3

Ik vind het nog niet zo heel spannend. Vooral die Laura(?) vind ik echt heeel erg saai, ze zegt echt geen woord en doet zelfs 0,0 moeite om eens een vraag terug te stellen. Snap echt niet dat ze zo’n meisje kiezen voor dit format.

Ik denk dat Roger wel vreemd zal gaan. En misschien Milou ook wel.

Edit: ik moest trouwens zo lachen, dat Rick vroeg: ‘gisteren hadden jullie een feestje met als thema candy, hoe vonden jullie de… snoepjes :smirk::smirk::smirk:?’
En dat die jongen (weet z’n naam niet meer) heel serieus ging reageren dat hij de snoep niet zo lekker vond :joy::joy::joy:

2 likes

Eerste drie afleveringen staan al op Videoland volgens mij?

Bij mij stond er ook 9.00 maar ze zullen wel ‘s ochtends bedoeld hebben

1 like

Ik vind de stellen dit jaar ook sympathieker overkomen. Ze zijn spraakzamer ofzo? De stellen van vorig jaar waren zo awkward.

1 like

Die Morgan is precies als (S)Jeremy van de vorige serie.
Saai en alleen in een hoekje.

3 likes

Zijn er ook nog mensen die straks via tv gaan kijken?

Ja, ik!

1 like

Ik heb het gelezen maar ik vraag me af of het waar is. Ze is benaderd door iemand die is benaderd om verleider te worden, zonder namen te noemen. Maar ik kan me wel voorstellen dat verleiders geld krijgen voor hun deelname.

Aaaaaaaah ik heb expres nog niets gelezen en direct naar beneden gescrold. Ik ga NU kijken, 3 afleveringen! Zo’n zin in <3

Jowww. Vriend en ik zitten er klaar voor

1 like

Ik heb mn friet op en zit er ook klaar voor. In mijn eentje. Prima Valentijnsdag wel✌️

4 likes

Meestal laten ze nu meteen de heftigste beelden zien, net als vorig jaar. Ik vind het tot nu toe nog meevallen!

Maar vorig jaar was dan ook moeilijk te overtreffen met Tim en Mezdi.

3 likes

15 dagen is ook echt super kort trouwens? Als je zorgt dat je in die 15 dagen ook nog eens ongesteld bent is er toch geen kunst aan om je broek aan te houden

9 likes

Wel mooi dat ze dat Nederlandse koppel ook ondertitelen

1 like