Temptation Island #1

Hahahaha dat stukje op het eind was leuk, die blonde gozer die nog even lekker aan zingen was

Ik kijk nu door jullie ook TI USA! En ik vind het veel leuker dan verwacht. :open_mouth:

1 like

Geordie Shore is niet Amerikaans

Heeft iemand een link van TI USA S01 episode 2?

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar TI kan dus diepgang hebben. Mooi dat ook ieder koppel z’n eigen thema heeft waar ze mee struggelen en verfrissend dat de mogelijkheid dat ze op iemand anders verliefd worden / met iemand anders beter klikken er mag zijn.

6 likes

Yess

Dankje!!

1 like

@SuperCoolePinda @Tsundoku whoops, my bad!

1 like

Weet niet of dit hier al eerder is geplaatst, maar dit kwam net in mijn aanbevolen video’s: seizoen 1, alle afleveringen! (echt van 10 jaar terug ofzo? Weet niet precies welk jaar dit is). Even bingewatchen op de zondag

9 likes

ja heb ik ook zitten kijken, heerlijk he!!

1 like

Ja hahaha ben heel benieuwd. Die Katrien gaat meteen al best ver in afl 1

Armanda is echt zo leuk. Wie volgt haar nog meer op IG?

jaaa. ik vind deze seizoenen zo interessant. vooral 1, omdat ze toen nog niet echt wisten wat ze konden verwachten. voelt allemaal wat oprechter. gebeurde ook best vaak shockerende dingen, althans vond ik toen haha.

1 like

Jaa vorige week seizoen 2 gekeken en vandaag begonnen aan 1. Heerlijk ook hoe iedereen makeup loos is en al die mannen met stekeltjes en witte broeken.

Die zonnebrillen en dat stekelhaar van de mannen :sweat_smile::sweat_smile:

Haha ik ga echt stuk om die outfits en looks. Echt bizar hoe erg dat veranderd is (hoewel, dit is 2002/2003?). Lijkt me leuk om over 10 jaar de temptations van nu terug te zien, hopelijk zien we er dan ook een stuk beter uit haha.

Ik verbaas me er wel over hoe handtastelijk iedereen gelijk al is? Gewoon echt al armen om elkaar, kusjes geven of toelaten etc. En echt iedereen he?

Moest ook lachen om zo’n shot uit de helikopter (je zag de schaduw), dat wordt nu allemaal gewoon ff snel met drones gemaakt natuurlijk.

2 likes

Ja echt fantastisch! Ik geniet zo van al die backstreet boy outfits en die gekke gekleurde zonnebrillen en mutsjes die toen helemaal in waren! Nog leuker dan het hele temptation gedoe zelf. De deelnemers zijn nu allemaal 38/40 en het is ook heel grappig om te zien hoe ze er nu uit zien. Want je ‘kent’ ze alleen maar als jongeren van 20-25.

Het viel mij inderdaad ook op dat ze allemaal redelijk ver gaan en er relaxed mee zijn. Ook bij hun partners. In de huidige temptation is het al huilen en drama als iemand van een koppel een verleider aan raakt (bij wijze van spreken). De afwezigheid van plastische chirurgie vind ik trouwens echt een verademing.

5 likes

Ohh ja ik ben zo benieuwd hoe zij er nu uit zien! Heb proberen te googelen maar kon niks vinden. Heb je voorbeeldjes?

Dit is de wiki van Reshum: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Reshum_van_Til

Als je vervolgens op haar naam gaat googelen vind je wel meer. En Katrien staat hier tussen:

Wel snel scrollen als je geen spoilers wil zien :slight_smile:

1 like

Oh ik ben nu dankzij t forum ook verslaafd aan de oude temptation. Dat alles eigk zo snel veranderd. Ook die kampvuren met “bandjes” en die te foute muziekjes overal onder haha

1 like