Hoe heftig reageert shari (schrijf je het zo?) op haar vriend aan het einde van aflevering 2?
Hij doet echt helemaal niks fout. Hij wilde geen hand vasthouden en loopt weg. Nou bij deze mevrouw is het meteen UIT.
En die chick die zich zich uitspreekt over haar vriend met de vraag of hij wel mannelijk genoeg is om een vader te zijn. Sjongejonge.
Deze relaties zijn wel fucked up. Ik geef alleen het stel dat elkaar in de sportschool heeft leren kennen een kans.
‘‘Stabiel’’
Hier bewegend beeld. Hoezee!
Als jullie dit zien, wie denken jullie dat er vreemd gaan?
Ik gok het tweede en het laatste koppel maar misschien zit ik wel helemaal fout hahaha
Ik denk het tweede en derde koppel
Ik denk de laatste twee koppels
Nou de lagen make-up en nepwimpers vliegen weer in het rond hoor. Morgen heeft wel echt mooi haar!
Ik denk dat ze allemaal wel eens de fout in kunnen gaan. Sorry ik bedoel, hoop ik. (Dit programma is echt slecht voor mijn moraal)
‘‘Zo nu en dan vertrouwen we elkaar wel’’
Goeie basis inderdaad haha
Voor de liefhebbers: TI USA Aflv 4.
Bedankt!!
Ik vond het begin wat raar (waarom mochten ze elkaar ook steeds zien?) maar daarna inderdaad ook heel leuk! Er zit gelukkig nog wel genoeg drama in haha.
ik heb seizoen 1 en 2 pas weer helemaal terug zitten kijken! staan op youtube, zo genieten
Hahaha dat stukje aan het einde
Vind ik ook!
Ik vind het ook heel leuk om wat ‘normalere’ mensen te zien in een Amerikaans programma. Ik ken alleen die relschoppers uit programma’s als geordie shore en die oude MTV high school programma’s.
Bijvoorbeeld die Kacy vind ik zo redelijk. Leuk meisje.
Haha ik verbaasde me ook zo dat ik de USA versie ook leuk vond, normaal houd ik echt niet van dat neppe, opgezette Amerikaanse gedoe, maar hierbij heb ik dat gevoel echt niet zo.
Oh hahaha sorre! Ik keek het duidelijk nooit met genoeg aandacht dus voor mij is het een beetje potato potato!
En jaaa die arme man, hij verdient echt een vrouw die hem meer waardeert!
Geordie Shore is toch ook correct?