Temptation Island #1

Whaha ik vind dit best leuk en treffend. Hoe kom je er op om dit te doen en ook nog de “dubbelgangers” te bedenken? :rofl:

2 likes

Temptation Island USA is begonnen op videoland. Er staan 2 afleveringen online.

5 likes

Is het wat? Of moet je nog kijken?

Ik heb niet gekeken. Zag het staan en dacht even melden op het forum.

De afleveringen staan ook op YouTube (t/m aflevering 3)!
@Jeccat Constructie is wel wat anders dan de NL versie. Tot nu toe wel oké… ik vond de eerste aflevering heel nep. Maar wordt steeds beter.

1 like

Ik ben nu usa aan het kijken :grin:. Valt me meteen op dat bij NL meteen de nadruk legt op de vrijgezellen die een temptation zijn voor de stelletjes, maar bij usa maken ze ervan dat de koppels erachter komen of ze niet een betere relatie met een ander zouden kunnen hebben. “Theyre here to find love” zeggen ze over de verleiders. Ja ja.

1 like

Ik zou best benieuwd zijn of ik en mijn vriend dat vol zouden kunnen houden. Als ik het kijk, denk ik vaak van “Jezus, dit kun je toch wel even volhouden?” maar blijkbaar is het superlastig?? Ik zou me overigens nooit opgeven, omdat het op televisie komt.

2 likes

Alle koppels hebben een duidelijke wens om beroemd te worden. Instavolgers lopen tijdens zo’n seizoen gigantisch op, de mogelijkheid voor gesponsorde content ontstaat en de periode erna mag je voor een paar duizend euro per keer overal komen opdraven. Kortom: het is lucratief. Denk dat de meeste koppels niet eens echt koppels zijn, meer scharrels die elkaar het succes ook gunnen. En bij de vip editie denk ik dat ze ervoor betaald zijn.

3 likes

Bij VIP waren ze er ook voor betaald, zei Rowena in dat interview met die ene vrouw die ook altijd bij Boulevard zit haha. Ben even vergeten hoe ze heet. Alleen de bekende koppels wel dan hoor dacht ik.

1 like

Ik kijk nu temptation island USA op youtube maar kan aflevering 3 niet vinden mehh

Volgens mij verdien je hier inderdaad behoorlijk wat geld mee. Heb ooit een interview met Bibi Breiman (ofzo) van Oh Oh Cherso gezien en daar vertelde ze dat ze waarschijnlijk meer dan 100.000 euro daaraan had overgehouden. Toen was er nog niet eens echt social media dus kan me voorstellen dat ze er nu misschien nog wel meer aan overhouden

1 like

Wat is je mening over migranten?
Hoe raar is deze vraag tov alle andere vragen? Ik denk dat dit nog wel de vraag is waar ik het meest nieuwsgierig zou zijn naar de antwoorden.

2 likes

Aflevering 3👌🏾 https://youtu.be/m6OnQkF1w4E

1 like

Wat een random vragen zeg

1 like

Vraag 1

Welk beroep wou je als kind uitoefenen?

11 likes

Wou is taalkundig gewoon correct.

5 likes

Shit hij is verwijderd :joy: heb de helft gister gezien mehh

Ik heb even voor je gezocht😁 http://www.speedvid.net/akh4hhyx03ay#