In februari is er weer een nieuw seizoen
Een goede vriend van me was in Thailand tijdens de opnames. Hij was op hetzelfde eiland als de verleidsters en heeft ze ook gesproken enzo . Ze hadden een of ander lulverhaal opgehangen dat ze danseressen waren voor privévilla’s op het eiland, maar toen er twee van dream date terugkwamen wist hij genoeg.
Oh genieten! Ik kan echt niet wachten op dit
Jeeej zin in!
Ik zit nu seizoen 2 te kijken en vind dat veel echter dan nu… nu is iedereen letterlijk en figuurlijk zo nep.
according to michella cox zijn dit 2 van de koppels
Demi Rutting en Sidney Bouten Roger & Laura
oja en een nieuwe verleidster is bekend gemaakt
Lizzy…
Zou je soms verplicht lipfillers moeten hebben om mee te mogen doen als verleidster?
Haha oh jeetje die Lizzy… Zag net bij Rosanna dat zij ook iets deelde van de 4 koppels. Zal t ff weer opzoeken
De verleidsters:
https://www.rtl.nl/rtlhome/nieuws/bd6b295e-c354-48e5-9ea9-e134484f43f1-dit-zijn-de-verleidsters-van-temptation-island-2019
Vind het trouwens wel fijn dat de afleveringen nu ook weer gewoon bij RTL uitgezonden worden. Hoeven we ook niet steeds een account aan te maken bij videoland :’)
Jeetje, eentje is pas 18 en gogo danseres.
Sowieso zijn al die meiden best jong vind ik!
Ook eentje die anders als koppel mee zou doen, maar ondat haar relatie uit is nu maar als verleidster meedoet. Wth
Klopt, best heftig. Maar alles voor de aandacht, gratis wimperextensions, lipfillers en Instagram spon hè.
Ja, heel jong! De oudste is 23?!
Inderdaad leeftijd verhogen zou een goed idee zijn, maar ik denk dat er dan niet zoveel ‘kandidaat verleidsters’ meer zouden zijn.
@Jeccat nou idd. Kunnen ze dan gratis naar Diana Gabriels? Combideal?
@Santeria dat zou idd een goede zijn… Maar voor de productie zal het vast minder deelnemers opleveren, zoals @Goudlokje ook zegt. Maar het zou niet verkeerd zijn. Ook voor de koppels trouwens. Al is het alleen maar om je carrière kansen later te “redden” op die manier. Denk dat deelname aan zo’n programma niet bepaald positief werkt namelijk. Al ligt het er aan wat voor baan je zoekt natuurlijk.
Maar denk dat als ze de leeftijd verhogen dat ze dan ook voorbij gaan aan de doelgroep die dit voornamelijk kijkt. Dat zullen denk ik eerder jongeren zijn die ook nog in een vergelijkbare levensfase zitten van stappen, veel uitgaan en drinken, enz
Ik vond dat bij Ex On The Beach ook zo heftig. Die Lena is pas 19 en heeft vol in beeld seks gehad en praatte over orgies enzo.
Vind dit zo schokkend. Ik werk met jongeren die voor hun leeftijd (16-18) zeer volwassen taken hebben, maar zelfs dan is 18 jaar gewoon piepjong. Je denkt amper een week vooruit. De leeftijdsgrens zou echt hoger moeten liggen
Oh jongens, ik besef me nu dat ik echt oud ben. Vroeger deden er “oude volwassen mensen mee” en nu had iedereen m’n jongste broertje of zusje kunnen zijn.
De meesten zien er veel ouder uit dan ze zijn!
21+ zou idd wel mogen.
De Belgische qmusic heeft van alle verleidsters dus dubbelgangers gevonden.
Zelf vind ik Lize en die Demi het meest op elkaar lijken