Die Danique gaat ook helemaal los nu
waarrrr
Ik ben haar gaan ontvolgn op Instagram. Ze wil zo graag bekend worden/zijn dat ik het ongemakkelijk vond worden
Ik val toch wel een beetje in een gat zonder temptation. Terwijl er niet eens veel gebeurde en het dus best saai was, vond ik. Maar toch lekker wegkijken.
Haha ik ook, wat moet ik nu kijken
Love island! Staat ook op videoland. 4 seizoenen met 35 afleveringen of meer. Houdt je wel even zoet .
Haha nee dat heb ik geprobeerd maar vind het echt zo kut
Ow jammer haha. Ik vind die platte britse accenten zo heerlijk al en lekker veel drama om niks.
Een vriendin van mij is pas vandaag begonnen om temptation island te kijken (seizoen van megan en tim enzo). zegt ze net: “denk dat iedereen wel vreemdgaat, behalve tim!!!”
Wait for it…
Ik ben vandaag Rosanna gaan volgen op IG en denk dat het mijn beste beslissing van 2018 tot nu toe is geweest, wat een figuur.
Nou inderdaad! Ze wil echt graag bekend worden. Ik heb haar weer ontvolgd, het werd me een beetje te allemaal.
Heeft iemand Adam zoekt Eva VIP’s al gezien op Videoland! Joshua doet mee. Megan heeft volgens mij niet gelogen over het formaat van z’n
Wat een cringy programma
Oh mijn god
ik ga vanavond op tv kijken! Ben benieuwd haha
Hahahahahahaha die Lena ken ik hahahahaha
ze doet alleen maar mee omdat ze Joshua wil ontmoeten? misschien heb ik er overheen gelezen maar is zij van HNTM?
vind haar wel heeel mooi trouwens
edit: oh ja het is vips natuurlijk dus ze zal vast ergens op tv zijn geweest
Ik kijk alleen voor Joshua’s