Temptation Island #1

Vergelijk Rosanna een beetje met Barbie. Ben bang dat het diezelfde kant op gaat. Denk dat zij ook wel ja zou zeggen tegen een reality show oid

3 likes

Ja hierna komt “Niels en Rosanna gaan trouwen” op tv.

4 likes

Rosanne als bridezilla

1 like

In hoeverre zou RTL een rol hebben gespeeld in Donny en Amije/tattoo/vreemdgaan enzovoort? En in hoeverre zou het dus allemaal niet gewoon afgesproken zijn?

Zelfde geld voor Niels en Rosanna en de andere koppels ofcourse.

Ik denk echt dat er veel meer gecast is dan wij allemaal door hebben.

4 likes

Bij andere seizoenen geloof ik wel echt meer in scripted reality (dus productie bedenkt van te voren alles uit en stookt mensen tegen elkaar op, maar er wordt niet geinstrueerd). Bij dit seizoen heb je echter te maken met mensen die weten hoe televisie/reality werkt, en vooral als ze betaald krijgen doen ze meer dingen direct gestuurd door productie.

Ik denk dat Niels en Rosanna gewoon echt helemaal gek zijn als je ook kijkt hoe hun op instagram zijn. Daar hoeft de productie niks te sturen.

1 like

Ja dus je bedoelt dat er dit jaar meer gescript is dan in andere seizoenen? Dat denk ik ook namelijk. Met ‘gewone’ mensen gebeurt er denk ik vanzelf al meer ongein.

Zou het ja? Ergens denk ik dat zij gewoon twee typetjes zijn die leven van het typetje dat ze, wellicht onbewust, in het vorige seizoen van zichzelf gemaakt hebben.

Of misschien hoop ik het wel gewoon heel erg.

Ik denk dat ze oprecht zo zijn ja en in vorig seizoen ook. En als je jezelf zo wilt neerzetten ben je ook een beetje gek dusja.

Danique en Amije? Gelina en Danique? Kelly en Rowena? Ik krijg echt error van deze foto.

12 likes

Haha dat dacht ik ook al

Dat zou dus alleen maar bevestigen dat dit allemaal gescript is en zij elkaar in reallife dus gewoon best aardig vinden

Of wat denken jullie?

4 likes

Geld. Alles voor geld.

6 likes

Bij vorige seizoenen werden ze later ook allemaal samen gespot.

Wurgcontracten!!! Of allemaal “toevallig” op hetzelfde feestje en even een foto maken met zn allen, maar ik neig eerder naar alles voor de moneys en ze vinden elkaar gewoon aardig.

2 likes

Ja echt zo leuk deze! Al vind ik Donny nog steeds een slappe zak. Geef gewoon toe dat je die rooie best iets meer dan leuk vond.

2 likes

Aflevering

Als het goed is doet deze

5 likes

Nu het is afgelopen ben ik ook meteen een soort van klaar met alle deelnemers die maar wanhopig blijven proberen om belangrijk te zijn door in elke Youtube video te verschijnen.

10 likes

Maar echt :roll_eyes:. Lijkt elke temptation steeds erger te worden.

1 like