Temptation Island #1

Wou net zeggen zij is gewoon van HNTM

Ja ze is van HNTM. Komt hier uit de buurt en kwam vaak op mijn oude werk. Ze is wel heel leuk!

1 like

Waaaarom wil je hier aan mee doen. Met je blote foef op een zanderige boomstronk voor heel Nederland

7 likes

Niet teleurstellend

het is wel erg ongemakkelijk

1 like

Een flinke jongen wel ja

2 likes

Zeker niet teleurstellend haha.

Supermooi natuurlijk haar heeft ze! veel leuker dan toen in het begin bij Marieke vind ik

1 like

Precies dit. Daten is al een en al ongemakkelijk, laat staan voor heel Nederland zonder kleren :confused:

Voor de moneyyyyyys.

Een setje?

3 likes

Oeh dat zou wel leuk zijn! Vond ze in het begin een beetje awkward, maar zag wel een vonkje ergens!

1 like
Hahah dit meen je toch niet hÚ? Zouden ze nou echt voor een 3e keer meedoen? Dit moet echt een show zijn hoor. Dat zij gewoon voor ophef e.d. moeten zorgen en meer kijkcijfers opleveren omdat ze zo debiel zijn. Anders ben je echt niet goed bij je hoofd als je wéér mee zou doen. Omg :joy:

Edit: bedenk me nu dat haar account op privĂ© staat en niet iedereen het filmpje kan zien. Ze had een filmpje van weer een kampvuur met, voor mij, onbekende dames erbij waar ze zegt: “Ja ik vind dit echt niet normaal meer. Hij rot maar lekker op naar die ****. Hij gaat maar lekker alleen feesten en mij is 'ie kwijt. Daaghh” en dan loopt ze weg. De caption is: “3x is scheepsrecht
”

1 like

Wat staat er? Haar account is privé.

Zie m’n edit. Bedacht me idd ook net dat haar profiel op privĂ© staat.

Heb het filmpje net even gekeken met geluid, dan ga ik toch wel twijfelen hoor

Ziet er een beetje nep uit of zo? En ik zag vorige week nog een bericht dat ze nog verleiders zoeken

Zij Ă­s toch ook gewoon nep? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Op RTLNieuws staat:
“3 x scheepsrecht
”, plaagt de Temptation-ster haar volgers onder heftige beelden uit hun eerste seizoen, waarin ze haar liefje compleet verrot scheldt.

(Ik moet zeggen dat ik die mensen uit dat filmpje ook niet herkende haha?)

1 like

Ik denk dat het een promo stunt is. Oftewel ze doen niet echt mee.

Volgens mij is dit ook niet uit het eerste seizoen? Dat was toch met onder andere Lize en Jolien? Die herken ik er helemaaaal niet in! Lize had lang zwart haar, Jolien lang blond haar? Alleen Lisa zou rechtsonder kunnen zijn, maar ook daar lijkt ze niet op haha

Ah, kak. Ik volgde haar eerst, maar toen kwam ze in m’n irritatiezone en nu heb ik spijt. :joy:

1 like