Hahaha wat gaat er in hun hoofd om???
Edit: en wat een lilleke foto om zoiets bekend te maken
Ook die “hvj”, hahaha. NTB WIE ONS BREEKT BREKEN WIJ!!!
Ahhh, hier word ik blij van!
Ik wil iedereen bedanken voor het posten in dit topic. Heb geen enkele aflevering gezien maar was wel mooi oo de hoogte van alles. TOP!
Vind ik leuk!
Donny heeft die tattoo weg laten laseren
Ik vind dit niet per se leuk ik gun haar een beter vriendje. Hoewel ik denk dat Amije er wel goed over nagedacht zal hebben
Ik ook. Vind Donny maar sneaky, zoals ze zelf zo mooi zei.
Ohhhh cute!!
Hahah echt? Hoe weet je dit?
Heeft een filmpje in zijn story en in dat filmpje wat ik eerder heb gepost zegt ie dat ie na een maand de eerste laserbehandeling had.
Lekker impulsieve actie dus waar hij later dus toch spijt van heeft gekregen… Denk dat het ook wel op sterk aandringen van Amije is. Geef haar ook groot gelijk trouwens, haha. Zou er ook echt niet blij mee zijn als mijn vriend zoiets zou doen
Hij zegt er zelf over dat ie eerst meer tattoo’s wilde net als Dave. Maar dat toen niet meer wilde en dat die daar ook weg moest en omdat het zo zichtbaar is en aan een lastige tijd doet denken.
wobbit
Ok Donny wilde dus gewoon even seks maar kwam er uiteindelijk achter dat die “spanning” die hij voelde gewoon de nieuwigheid van iemand anders was. Toen dat was verdwenen was hij dus ook weg. Sneu voor zowel Danique als Amije…
Wat een ordinaire foto om je verloving aan te kondigen