https://www.beautify.nl/niels-en-rosanna-temptation-island-vips-verloofd-trouwen/
Hahah jeetje, omdat ze allebei een ring in hun insta-post hebben geplaatst, zouden ze verloofd zijn. Ja ja, eerst zien, dan geloven… Wat een suggestief artikel zeg. Het is alleen een aanname… Lekker een graantje mee proberen te pikken door dat soort onzinnigheden te verkondigen, bah
Nou ik denk dat alleen Jolien al slimmer is dan Niels en Rosanna bij elkaar.
Stel je voor! Dat hun toekomstige kind dit allemaal terug gaat zien op internet, ik heb alvast medelijden.
maar NIKS over donny en dannie??
Huh waarom pas morgen als Niels en Rosanna het vandaag al mogen delen?
Omdat ze weten dat iedereen hier het meest benieuwd naar is? Ik snap t ook niet
Wat denken jullie? Amije en Donny waren toen toch op een instastory nog samen gespot een aantal weken geleden?
Ik heb het zo te doen met Amije! Stiekem hoop ik dat Donny niet met Danique is.
Zijn Donny en Danique nu een koppel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja maar slaat nergens op. Waarom “mag” zij het dan pas een dag later bekend maken? Zij houdt ook wel van de aandacht volgens mij hoor…
Oh kak ik las de poll verkeerd! Ik dacht dat er Amije stond!
Hahah Danique heeft haar Insta nu op privé staan. Waarschijnlijk om zo ook meer volgers te krijgen… Wat zijn ze toch ook allemaal aandachtsg**l
Ja en zag het bij amije ook al, die was eerst ook open. Omdat vandaag dat grote nieuws naar buiten komt zeker
Ja waarschijnlijk… Pff
Ben zelf ook te nieuwsgierig natuurlijk. Anders keek ik niet, maar toch
Danique en Donny hebben na tempa vaak afgesproken, zagen elkaar 4/5 keer per week maar ze gaven er geen naam aan en ineens hoorde ze niks meer van hem en was ie kortaf en toen zag ze bij Michella Kox een foto van Donny en Amije samen en toen wist ze genoeg. Donny en Danique hebben elkaar ook geblokkeerd zegt ze en ze heeft het nu afgesloten en het is prima zo. Toen ze op een feestje was, was Amije er ook en Danique wilde hoi zeggen en toen zei Amije “je hoeft niks tegen mij te zeggen hoor”, wat Danique snapte en even later werd er een glas drinken over haar heen gegooid door Amije/haar vriendin.
Dat was eigenlijk wel de hele gossip afleveringen met Olcay.
Ze noemde hem na 1,5 dag ook al Don, alsof ze dikke maten waren al. Klein irritatie puntje
Ja!!! Dat “Donnnnnn” zou mij als ik Amije was ook echt geïrriteerd hebben
Niels en Rosanna zijn verloofd