Waar zie je dat?
Bij mij werkt het linkje niet. Heeft iemand een andere link?
Werkt wel op de laptop/pc. Het is een bestandje en na het downloaden kun je hem gewoon bekijken.
Ah, bij mij helaas niet. De documentnaam is te lang. Maar wel bedankt voor het delen!
Ben zo benieuwd welke koppels nog bij elkaar zijn. Na het kampvuur leek het er op dat alleen Ruud en Rowena nog samen zijn maar de roddels zeggen andere dingen
Hoe hij praat en kijkt, echt een ei.
Hij zegt hier trouwens dat ze niet meer samen zijn.
Ik zag het hier: https://www.show.nl/rubrieken/sterren/2018/temptation-island-vips-ers-stefano-en-gelina-samen-gespot/en iemand vanuit een privébron die ze had gespot op een ander festival en een foto doorstuurde
Als je googled vind je ook genoeg haha
Heb echt met verbazing zitten kijken naar de confrontatie tussen Stefano en Gelina. Hoe hij alles mooier probeert te maken dan het is en zich eronder uit probeert te lullen. Expres hele ontwijkende antwoorden geven. Wat een sukkel zeg…
Hahaha, dat kampvuur met Gelina en Stefano is wat mij betreft het mooiste stukje Temptation ooit. ‘Wil je ECHT niks zeggen? Je moet open kaart spelen he??? Is er ECHT niks gebeurd?’ En dan die seksgeluiden en die kop van hem. Wát een sukkel.
En ik vond Amijé heeeeeel zielig, moest bijna janken omdat ik het zo sneu vond. Vond Donny ook niet helemaal eerlijk.
hahah echt Stefano is gewoon te grappig voor woorden, hoe kan je zo zijn en zo’n lulverhaal ophangen terwijl je weet dat je die vriendin zo die beelden gaat zien??
Maar als ze zó aandringen, dan gaat er toch wel een lampje branden? Daarnaast doe je mee aan Temptation. Alles wordt opgenomen.
Ik bedenk me nu. Waarom zien we ze nooit eten? Wie kookt voor ze? Wat eten ze elke avond?
Ja best bizar eigenlijk. Ik denk dat er gekookt wordt / er een lopend buffet is ofzo. Je zag in het begin wel eens verleiders een ontbijt brengen naar de vrouwen wat er nogal buffet achtig uitzag.
Ik vond Gelina wel sterk bij het kampvuur. De eerste dagen van temptation kwam ze best wel over als een huilerig, onzeker meisje en nu met die confrontatie hield ze zich echt goed. Misschien ook wel beetje shock. Zou echt niet weten hoe ik zou reageren in haar geval.
Ja ik was soort van trots hoe ze er mee omging tijdens het laatste kampvuur!
Omg Rosanna is ook echt zo g**l op zichzelf. Op Insta echt alleen maar stories met gezichtsfilters waarbij ze debiel in de camera kijkt met dr opgespoten lippen, duckfaces maakt en met dr vlecht zwiept… Oja en niet te vergeten: dr tong uitsteken. Zucht
Ik vind het ook heel zwak dat het enige wat ze over Fabiola kan zeggen is ‘ik ben knapper dan zij’. Alsof dat het enige en het allerbelangrijkste is. Zo oppervlakkig is ze.
Klopt. Dat ze dat tijdens de opname doet als soort “competitie” kan ik nog enigszins “begrijpen”. Maar in rl is ze dus ook zo ontzettend bezig met haar uiterlijk. Ook bijna dagelijks, maar sowieso wekelijks dat ze dr extensions, nagels of wimpers weer heeft laten doen. En laatst ook nog facings laten zetten. Het is zó veel allemaal. En dat moet ze lekker allemaal zelf weten, maar wees dan niet zo arrogant dat je knapper bent dan een ander als je zoveel aan je zelf laat doen. En ondertussen beweren dat t echt niet uit onzekerheid is hoor! Uhuuhh…
Ja klopt! Dat zat in het voorstukje van afgelopen week.