Denk dat je niet mee kunt doen aan zo’n programma als je geen sneaky bitch bent.
DIE STEM VAN YOLANTHE GVDD😡
Ik heb sinds gisteren videoland, is het een goed idee om temptation VIP’s nog helemaal te gaan kijken of kan ik beter wat nuttigere dingen in mijn leven gaan doen?
Ja denk ik ik ook. Ze wil gewoon beroemd worden maar wel likeable blijven.
Ik vond Zwanetta zo schijnheilig overkomen. Als je dan de ballen hebt een relatie kapot te maken, heb dan ook het lef er eerlijk over te zijn als het gevraagd wordt.
Vond het niet echt een bijzonder seizoen
‘Welkom bij temptation island… VIPS’
En terwijl ze dat zegt staat ze altijd te draaien en te schudden met dr schouders en boobs.
Denk dat dat niet mocht omdat ze de geluidsfragmenten wilden laten horen aan Gelina voor een groter shock-moment
Ehhhh waarom heeft niemand het over Donny, lamlul. Ik hoop dat ‘ie vol op z’n bek gaat in Robinson.
Of dat een slang in z’n pik bijt.
Ondanks dat het best wel kut was wat hij had gezegd toen ‘de microfoons uit stonden’, vond ik hem nog best wel netjes tijdens het kampvuur. Hij is wel heel eerlijk en (naar mijn idee) vindt hij het ook heel erg wat hij gezegd heeft.
Hoop iig dat Amijé er goed uitkomt en goed nadenkt wat zij wil met Donny ipv dat ze afwacht wat hij met haar wil, want ik vind haar echt fantastisch!
Ja maar hij draaide er wel heel erg om heen, daarnaast vond ik ‘m ook redelijk afstandelijk doen.
Amijé verdiend echt wel beter, vind ik!
Ik snap wel dat ie afstandelijk deed hij weet niet wat ie wilt.
Jaa, precies. Dat bedoelde ik te zeggen ja! Hij is oprecht verward denk ik hahah
Zolang hij eerlijk over zijn gevoel is vind ik er niks fout aan. Wat hij zei toen hij dacht dat de microfoons uitstonden was niet oke natuurlijk.
Haar sexappeal is dat ze “one of the guys is”. Met haar kan je vreemdgaan en ze zal je nooit verlinken. Dat betekent dus ook bewust vaag blijven tegen de vriendinnetjes van die gasten. Als ze nu ineens alles zou zeggen is heel haar aantrekkingskracht ook gelijk weg.
Heeft er iemand een linkje voor de sloebers zonder Videoland?
Ik heb het gevoel dat zij het niet mocht zeggen en dat Gerlina (of hoe ze ook heet) zelf de beelden moest zien, want sensatie.
Nou ik vond Rowena wel verrassend makkelijk met hem vergeven? Terwijl Ruud geen sterk verhaal had…
En ik zie berichten dat Gelina en Stefano alweer samen zijn gespot op festivals, teleurstellend