Temptation Island #1

Misschien was hij niet volledig gedownload? Bij mij is hij net gedownload en na een snelle check heb ik de volledige afl

Ik heb 1% batterij maar ik moet echt even melden dat Jay een liedje heeft gemaakt. Inclusief ordi videoclip met allemaal tempa-aandachtzoekers.
Als ik een lader heb gevonden plaats ik een linkje :raised_hand_with_fingers_splayed:t2:

9 likes

Ik moest trouwens zo lachen om dat stuk waar Ruud slaapwandelde, dat ze dat nooit eerder hebben laten zien?
Naja misschien had ie dat van te voren aangegeven, is ook niet leuk denk ik om terug te zien alhoewel hij er misschien zelf ook wel om kan lachen :tongue:

2 likes

Ik vind het eigenlijk zorgelijk. Rosanna heeft geloof ik ook anorexia gehad, van het ene obsessieve naar het andere

3 likes

Ja zij heeft issues. Verdrietig eigenlijk. Ik vind haar net een open wond die continu wordt opengekrabd door mediaproducenten

Oké ik schaam me er bijna voor om dit te typen, maar ik kwam het onderstaande filmpje tegen en toen scrolde ik door naar die whatsappgesprekken

Best wel raar dat Danique dit gewoon oke vindt? Je kan best wel veel lezen namelijk als je het beeld even stilzet (8:55). Ze wisten van elkaar dat ze meededen en hadden veel contact ook voor temptation, hadden afgesproken om niks te doen en niks te zeggen over dat ze elkaar al kenden, het is uit met Gelina, Zwanetta had een plan dat ze niks zouden vertellen over dat ze seks hadden gehad (?). Volgens mij is die Danique zooo sneaky he. Stefano ook trouwens maar die speelt tenminste niet zo lief/schattig
1 like

Wowwww.

Wauw, wauw, wauw, wauw
Ongelooflijk hoe achterbaks deze guy is (en zij ook trouwens)

27 likes

Thanks voor de screenshots.
En erg apart idd

Sprakeloos…

dit is alleen leesbaar als je erop klikt denk ik. Als je die video in HD zet kun je gewoon alles lezen, zo vreemd

9 likes

Haha wtf!?!

Ook echt “hoe zit het met sporten, je body moet goed zijn” :thinking:

4 likes

Hij had wel gesport, daarom liep tie ook alleen maar met blote bast of open shirt rond

3 likes

Chloe en Yasmine van TI 3 hebben ruzie met elkaar.

ik zie overigens nu ook dat zwanetta haar tieten heeft laten doen (laatste foto is before)

Haar gezicht ziet er zooooo anders uit

Cadeautje van tante Diana zeker? #gekregen

1 like

Ik moet zeggen dat ik het toch een beetje tegen vond vallen. Al met al vind ik dat er weinig echt spannends is gebeurd.

8 likes

Ik vind dit best shocking haha. Hoeveel zou Gelina hiervan hebben geweten?

Overigens vertrouw ik die Danique echt voor geen centimeter. Hele goede actrice die weet wat mannen willen.

2 likes

image

16 likes