Mijn god wat slecht
Jaaaa super irri. Keek er best wel naar uit
Jaaaaa thnx ļø
Is dit nep??? Rosanna en Niels? Lijkt zo slecht geacteerd
Hoe dom is die Stefano omg
Pffffff kut Stefano
Kaj en Yolanthe hebben hem het nog zo makkelijk gemaakt, maar ja
Die Stefano toch. Zo sneaky en dom, ook dat hij niet doorheeft waar Kaj en Jolante op hintenā¦ Gelina verdient echt veel beter. Vond het wel heel sneu voor haar.
Die Stefano hahahahah elke keer er ook zo omheen draaien om wat hij wil zeggen. Moest ook zo hard lachen dat hij zei dat hij eerlijk was over wat er gebeurd was, dat hij echt eerlijk was dat er niets meer was gebeurd dan gezoend, ECHT EERLIJK!!! En toen dat geluidsfragment kwam dat hij zei: āja ik ga gewoon eerlijk met je zijn, er is wel wat gebeurd jaā
hahahahahah āik ga gwn eerlijk met je zijnā
Rosanna is alleen maar bezig met of zij beter/knapper/leuker is dan Fabiola.
Heeft haar moeder haar nooit geleerd dat een ander naar beneden halen, jou niet knapper maakt .
HAHAHA, wat is Stefano een lul op pootjes joh
Ik vond Ruud en Rowena zo leuk!
Stefano is echt een dodo
Nee, het enige dat haar knapper maakt is Diana Gabriels
Even Diana vragen om een persoonlijkheids-lift. Wel net zo gespont als haar billen natuurlijk.
AAAAAAAAAAH Stefano o mijn god
Ik vind het wel stom dat ze niet aan alle mannen vroegen of ze de dreamdate van de dames wilden spreken? En Ik kon wel een groter afscheid van Alex gebruiken, dit ging allemaal te snel
Hahaha die Stefano. Echt niet te geloven hoe hij eromheen draait.
Danique praat zoals een kleuter die over haar weekend in de klaskring vertelt. Waaaaarom wil je zo kinderlijk overkomen?
Ik geloof niet dat ze echt zo lief is. Lijkt me best een sneaky bitch.