Temptation Island #1

zoveel emoties in 1 foto, geweldig

2 likes

Ik vind dit ook echt een kutactie. Vooral aangezien er vorig seizoen gedoe was over de tattoo van daniella. Dan zou je er toch juist voorzichtiger mee zijn

https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fragmenten/video/4353671/temptation-niels-over-fabiola-het-was-geen-liefde

1 like

Arme Gelina, ik vind haar echt heel schattig. Natuurlijk ‘zeikt’ ze veel, maar ook alleen maar omdat ze best wel onzeker is. Ik vind haar best wel wijs overkomen, net als Amije. Vind haar ook echt heel leuk! Hoop heel erg dat Gelina Stefano dumpt, daaaag

1 like

Zij zijn sowieso nog bij elkaar denk ik

Bij temptation gossip probeerde rosanna alles recht te lullen wat ze over niels heeft gezegd en dat het met alex een spelletje voor haar was. En nu dan niels weer met dat het geen liefde was met fabiola :roll_eyes: zo bizar deze mensen. Het moet nu wel bewezen zijn dat zijn beter niet samen kunnen zijn volgens mij

Haha ja zo gek dat zij twee keer mee hebben gedaan om beide keren de “uitslag” compleet te negeren

7 likes

Dus eigenlijk gek van ons als kijker om twee keer precies hetzelfde te zien gebeuren en de tweede keer een andere uitkomst te verwachten :joy:

2 likes

Niels en Rosanna zijn nog samen. Ik was laatst bij de (buurt)kapper en zij waren daar ook. Ze wilde haar haar laten invlechten voor een dag… :joy: Ik kom ze ook vaak tegen in de supermarkt

1 like

Inderdaad (insta story van iemand die ik via via ken van gisteren)

Rosanna & Niels

1 like

huh maar als dit het is, wie zagen we dan steeds in de voorstukjes in bed (seks hebbend?) :thinking:

Wat heeft zijn voor kale plek achter op haar hoofd? Of lijkt dat maar? Of extensions gone wrong? :cold_sweat:

viel me ook al op

Ik vind Stefano gewoon heel erg dom. Het is niet het eerste seizoen, hij moet inmiddels beter weten. En dan zo verbaasd en betrapt kijken, dude, wat had je dan verwacht?!

4 likes

Best wel apart dat de koppels dus de uitkomst van temptation geheim moeten houden, maar dat ze dan wel nog gespot worden samen. Als je het echt geheim wilt houden ga je toch gewoon even niet samen op pad?

Volgens mij wordt dit door de makers aangemoedigd om roddels etc te verspreiden en mensen het er over te laten hebben :joy:

Maar het is toch al een paar maanden geleden opgenomen? Je gaat toch niet 4 maanden ofzo niet naar buiten samen haha.

1 like

Ja true maar dan kunnen ze het net zo goed niet zogenaamd geheim houden. Maar inderdaad wat @Chief zegt, misschien gewoon marketing. Ik vind het persoonlijk wel jammer want dan is de verrassing er wel vanaf

Maar het kan toch ook dat ze ten tijde van Temptation uit elkaar waren en nu toch weer kijken of ze weer bij elkaar willen komen? Dat zegt nog niks over de uitkomst van het programma…

Dat gezicht van Stefano in dat voorstukje is voor mijn gevoel zijn standaard gezichtsuitdrukking :stuck_out_tongue_closed_eyes: mijn vriend zei laatst dat dat Stefano volgens hem lijkt op een kuiken dat net uit een ei is gekropen :sweat_smile:

11 likes