Mijn vriend heeft het 3x teruggespoeld omdat ie het zoo grappig vond. En toen mocht het niet nog een keer van mij en keek ie ongeveer hetzelfde als stefano op dat moment
Wilde even zeggen dat jij echt mijn temptation hero bent met alle afleveringen!
Ben nog steeds benieuwd hoe mensen nou aan die linkjes komen?
Ik krijg ze doorgestuurd. Denk dat diegene ze streamt oid. Weet eigenlijk niet haha. Heb zelf Videoland maar kopiër ze altijd even hier naar toe als ik er weer 1 doorgestuurd krijg
Ja precies! Of ârippenâ ofzo? Net zoals eerder met CDâs? Zou zelf niet eens weten hoe dat moet
Ik heb idd ook wel eens een linkje op t andere forum geplaatst als ik t hier voorbij zag komen
Ja dat zou inderdaad ook best kunnen. Heb er geen verstand van. Als ze maar werken haha
Aflevering
Ik vond het echt heel erg dat Stefano net op het laatste moment nog even vreemd ging⊠ik had het van die andere gasten nog wel verwacht, maar hij heeft zich nog wel vrij rustig gehouden. Ik vind hem en Gelina niet echt bij elkaar passen, maar het is wel heel pijnlijk
vraag
Met wie is Stefano vreemdgegaan? Ik heb al een paar afleveringen gemist maar ben nu wel erg benieuwd!
Aflevering 10
Zwanetta
Volgende afl.
Ik snap ook niet waarom hij in het voorstukje zo verbaasd en met grote ogen kijkt? Net of hij niet verwacht had dat ze dat gingen laten zien/horen? Er was toch duidelijk gefilmd dat hij weer naar binnen ging. Dat moet hij toch ook gezien hebben? Dan is 't toch logisch dat er mensen buiten blijven staan?
Vind t trouwens ook bizar hoe âgoedâ je alles nog kunt horen. Ga er toch vanuit dat ze hun zenders tijdens hetet nöken wel afgedaan hebben?
aflevering 10
Ik zat ook echt met verbazing te kijken, die dude is gewoon sneaky. Je ziet ook dat die beelden van dat ze weer naar binnengaan van achter een soort spiegel ofzo zijn gefilmd. Hij dacht âok, crew is weg ik kan mn gang gaanâ. En stiekem heb ik het idee dat dat al gepland was als je ziet hoe hij en Zwanetta âafscheid nemenâ wanneer hij op het balkon gaat slapen. Ik dacht telkens nog âoh hij houdt t wel netjesâ ook dat hij meer erbij zat toen die andere het hadden over vreemdgaan in NL etc. maar helaas is hij dus net zo sneaky als zijn vriendin dacht. Nouja, weet ze dat iig wel.
Samenvatting
Pffffffff deze man
Ook wat hij al meerdere keren heeft gezegd over wat zijn vrienden zouden zeggen als hij niks zou doen met Zwanetta, dat hij dan een watje is enz, nou leuke vrienden heeft je vriend dan⊠Leuk voor Gelina
En nu dus toch de fout ingegaan ik heb het idee dat status bij hem ook meetelt? Zwanetta zit natuurlijk in die videoâs van die bekende jongens enzo, ze is al bekend, en volgens mij is Stephano daar wel gevoelig voor
Ik moet dit echt niet meer kijken want ik ben altijd chagrijnig als het dan uiteindelijk zo loopt dat mensen zich zo vies gedragen
Was dit dan dat meisje die later ook bij EOTB kwam? Waarvan toen ook werd gezegd dat zij nog een âonafgesloten hoofdstukâ was? Want als hij naast haar nĂłg een vriendin thuis had zitten is hij wel echt een casanova
Dit is hetzelfde meisje
Ja, want daar zijn geen cameraâs
Dat gezicht van Stefano met dat stukje over volgende week. Kijk eens normaal! Zogenaamde onschuld
Donny
Ik moet zeggen dat ik de situatie met Donny echt ook wel heftig vind. Een tattoo laten zetten samen? En dan zeggen dat Amijee het maar moet accepteren want hij kan zijn gevoel toch niet onderdrukken? Heb echt zooo met Amijee te doen.
Iedere keer als ik Fabiola zie met haar bos krullen die ze los laat hangen in die tropische temperatuur denk ik aan de plak bezweet haar die ze in haar nek moet hebben hangen
echt he. ik vind haar een beetje eng, echt iemand die de hele dag loopt te giechelen maar ook super psycho kan gaan