Dit is m’n favoriet, heb het anderhalve minuut volgehouden
Of mensen hebben hem nog niet gezien aangezien er gisternacht een storing was bij videoland hahaha.
Ik heb hem vanmorgen in de trein gekeken
aflevering 10
Oké ten eerste wtf Donny??? Waarom zal je dezelfde tattoo zetten met een verleidster, je weet toch dat zoiets sowieso ruzie oplevert? En ik dacht echt even dat iedereen zn benen bij elkaar zou gaan houden, snap echt niet dat Stefano op de laatste avond zo obvious nog ff vreemd gaat. Ben heel benieuwd naar het kampvuur volgende week. Stel je voor dat je samen met je vriend lekker naar de beelden kijkt dat hij vreemd gaat. Voor de rest vond ik de aflevering vrij saai.
Maar op het laatste kampvuur kijken ze nooit meer beelden toch, dan praten ze alleen met elkaar.
Ze lieten zien in de voorstukjes van volgende week dat ze samen naar de beelden van de dreamdate kijken!
Oh zin in vanavond kijken woehoe
Ah oke, wel beter hoor dat ze dit jaar dat wel doen haha.
Nog een beetje extra drama haha
Oh ik vind het echt heerlijk dat ze zo aan het stoken zijn dit seizoen
aflevering 10
Omg stefaaano. Ook echt de laatste paar seconden van de aflevering dat ze samen hem zien neuken . Oke wel beetje zielig voor haar maar vind ze sowieso niet bij elkaar passen
Haha naja Donny is zelf ook niet de slimste toch? Amije komt wel een stuk slimmer over trouwens
Oh en ik snap echt niet dat Niels niet doorheeft dat Fabiola niks in hem ziet en dat het gewoon nep is. Het straalt er zo vanaf
Hahahaha ja die “Ik weet niet wat lekkerder is, die aardbei of jij…”
Hahaha ja, smooooth
voor de zekerheid in een spoiler, afl van vandaag
Maar dat einde WOW die had ik niet aan zien komen!! Ook dat ze er samen naar moeten kijken, gaat echt wel ver vind ik.
Aflevering 10
Hoooooo shit?!? Die had niemand zien aankomen?!
Heerlijk, kennie wachten tot volgende week.
Nou idd, wat een schaap is die Danique, lacht om alles
Ik ken A.lex z’n vriendin, zij waren idd al samen ttv Temptation Island en EOTBDD
Stefano kijkt als een bang hert dat in de koplampen van een vrachtwagen kijkt. Zijn vriendin zou ik echt willen slaan, wat een zeikwijf
Vind Zwanetta echt niet meer mooi, zo zonde dat ze d’r kop zo heeft laten verbouwen
Fabiola en Niels begin ik niet eens meer over
Die kop van Stefano ook bij die vooruitblik naar volgende week
Ik vind dat elke keer als Niels Fabiola kust Fabiola zo terugdeinst alsof ze hem eigenlijk walgelijk vindt ofzo? En dan wel zonder problemen zo op hem rijden
ik heb het 17 minuten en 18 seconden volgehouden. cringex1000
Ik kom net dit tegen, een tienjarige Fabiola. Zo’n raar contrast met temptation
Sterkte met het te verwerken
Ik kon het na 0.35 seconden niet meer aan
ik vond het wel vermakelijk. omdat het zo stompzinnig is.
vond haar trouwens in het begin van temptation wel leuk, maar volgens mij heeft ze t wat hoog in dr bol gekregen omdat alle jongens haar zoooow leuk vinden ooh i’m so cute