Alex wil een borstverkleining hehe
Diana Gabriels natuurlijk weer, wie anders kan het ook zijn.
Borstverkleining?!
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?
Amijé had in haar Insta-stories gezegd 12 in totaal. Dus ik gok:
- Afl 10 dreamdate
- Afl 11 laatste kampvuur/hereniging
- Afl 12 terugblik
Tijd voor een pol
Wie blijven er bij elkaar?
- Donny en Amije
- Niels en Rosanna
- Stefano en Gelina
- Ruud en Rowena
0 stemmers
Waar is de optie “niemand”?
Koppels
Samenvatting
Maar alle koppels zijn nog samen gespot, vraag mij dan echt af of ze allemaal bog samen zijn of dat dat ‘moet’ om verwaring te veroorzaken.
Spoiler
Daarom heb ik ook op iedereen gestemd. Hoewel, zijn er al foto’s van Gelina en Stefano gespot eigenlijk?
Ik denk wel dat het misschien even uit is geweest tussen i.i.g. Rosanna en Alex, en evt. Donny en Amijé. Maar ook die komen weer bij elkaar gok ik.
Samenvatting
Ja die waren laats ook gespot op een festival samen.
’Rosanna en Alex’
Dit gaat Niels niet leuk vinden
spoiler rosanna en niels
Vriendin van mij heeft Rosanne en Niels op festival gezien en gesproken en zei dat ze nog bij elkaar waren
Whahaa wat super droog ook
Ik denk dat ze dikke wurgcontracten hebben bij RTL en ze samen gespot moeten worden om zo speculaties hoog te houden waardoor mensen blijven kijken.
Donny is toch al gespot met die rooie?
Samenvatting
Ja maar vorige week ook met de hele familie incl Amijé in een restaurant. Ze zijn constant van die dubbele dingen de wereld in aan het sturen…
Mag toch hopen dat Donny niet zo dom is om met Danique te gaan! Jezus wat komt die niet-intelligent over zeg, iemand die YouTube filmpjes van haar gezien?!
Ik heb ook nog niks nuttigs uit haar horen komen. Alleen maar beetje gelach en gepiep. Net als bij fabiola. Wat een schapen
Ja en dan mee willen praten en dan de zinnen aanvullen en de laatste woorden herhalen. Dacht eerst dat het een act was maar in die YouTube filmpjes doet ze het ook man man man wat een helder licht