Vond het een saaie aflevering. Volgende week wat meer actie aub!
Vond het een saaie aflevering. Haha Niels die het heeft over Fabiola. Net alsof het Made to be is
Wat heeft Zwanetta tijdens die dubbledate trouwens met haar haar gedaan? Heeft ze daar een pruik op ofzo? Want die stukjes waar ze gewoon alleen voor de camera praat, is t weer veel korter
âZwaantjeâ heeft continu pruiken op.
Waarom is eigenlijk alles steeds in spoilers? Je kunt toch niet vooruit kijken, iedereen loopt gelijk toch?
Wat een sukkels die jongens zeg, manmanman.
Ik snap Galina niet. Ze is zo teleurgesteld in Stefano maar in mijn ogen doet hij niks fout? Bij dat âgesprek met zendertjes uitgeschakeldâ tussen die jongens zei Stefano (als enige) niks ergs?
Naar mijn idee doet ook Ruud nog niks verkeerd. Ja die uitspraken zijn niet leuk. Maar hij is geil van die verleidster en daar is hij open over, maar dat doet niks af aan zijn gevoel voor Rowena? Ik snap wel dat zij overstuur is van zijn woorden maar gelukkig kan ze het een dag later steeds relativeren. Hopelijk komen zij er goed uit samen.
Ja mee eens, Stefano ging er niet echt in mee en daarom snap ik ook niet dat zij zo hard ging roepen over een grote bek enz?
In het begin vond ik Ruud echt walgelijk, echt verschrikkelijk hoe hij praatte haha jeez, maar nu vind ik hem steeds minder erg worden. Donny wel steeds erger
En ik vind dat Rosanna tegen zichzelf in bescherming genomen had moeten worden bij haar deelname? Heb medelijden met haar
Zijn die gozerts nou echt zo dom??? Niels zegt dat ie fabiola niet heeft aangeraakt hoe dan???
En die Gelina is daar toch gewoon maar om te acteren? Laatst zei iemand dat het leek op die geacteerde reality van net5, nou deze hele temptation heeft een beetje die vibe. Dat stukje van niels ook, hahahahah deze vent is echt een een karikatuur van zichzelf, wat een grap
Wat een schijnheilige motherfuckers. Hebben ze nou echt niet door dat die meiden hun onderonsje hebben gehoord hahah
Ik denk dat Niels een typetje is, zijn reactie is zo nep en gemaakt, alsof ie er veel te hard over na moet denken en het gewoon opnieuw wordt opgenomen als het niet âspontaanâ genoeg is.
Hoorde van de week van een vriendin dat Alex tijdens de opnames al een vriendin had, maar met haar had afgesproken dat als hij iets met Rosanna doet dat puur voor het spel is en hij er niks van meent.
Jaaaahooor!
Rosanna masseert Alex. Niels: âik zou hierbij nee hebben gezegdâ
Lulllll niet! Fabi slaapt in je bed!
En dat âmoet ik je gaan slaan ofzo? Mij wil je echt niet boos zienâ
Hahaha Jezus pies in mân broek.
Ik vind Niels echt een idioot hoor. Vind ze allemaal dom trouwens
Rosanna is momenteel een ideaal voorbeeld van dat de tv wereld niet van zijn fouten leert. Ze komt zeer labiel over, maar wordt toch weer gevraagd voor een nieuw seizoen (ze zorgen immers voor entertainment) waar ze behoorlijk ver gaan (alex invliegen, extra beelden laten zien etc.) Vind het ergens echt niet kunnen dat ze haar nog laten meedoen als je kijkt hoe het met andere reality sterren (zoals barbie) gaat momenteel.
Maar zou een deel ervan niet doorgestoken kaart zijn? Zij zullen van te voren heus wel weten dat er heftige dingen gaan gebeuren, wellicht al dat Alex werd ingevlogen. Daarnaast vind ik het hun eigen keuze, ze zijn 26/27 ofzo en zullen er alles aan doen om bekend te worden.
Maar mensen (jij onder andere) kijken toch nog steeds? Vind dat de verantwoordelijkheid toch ongeveer net zoveel bij de mensen die dit toch kijken ligt, als bij de producenten. Je kan ook kiezen om niet te kijken naar iets wat je afkeurt en kijkcijfers die tegen vallen zorgen er uiteindelijk voor dat de programmaâs stoppen.
Ik denk bij alle spoilers dat het een link naar de aflevering is
@anon31745129 Ik hoop heel erg dat het doorgestoken kaart is want haar gedrag in de vorige aflevering was gewoon niet gezond.
@Damnatio Ik kijk inderdaad nog steeds, maar denk er wel serieus over na of ik dit nog wel wil kijken. Moet daarbij eerlijk zeggen dat mijn hang naar âsensatieâ het daarbij wint van morele overwegingen. Ik vind temptation hilarisch, ook als er een dom gedaan wordt. Dan denk ik vaak dat je je anders maar niet had moeten_Cursieve tekst_ inschrijven. Ze zijn immers allemaal volwassen en doen het voor de faam. Maar ik vind ook dat de psychishe gezondheid van een deelnemer bewaakt moet worden door de makers en dat een deelnemer geen speelbal is die eindeloos rondgegooid mag worden tot hij/zij barst.
Tuurlijk heb ik als kijker enige verantwoordelijkheid, maar ik kan niet beoordelen wat er precies echt of nep is ( voor het zelfde geld is die hele uitbarsting gescript). Ik moet er maar op vertrouwen dat de productie ervoor zorgt dat iemand er geen schade aan over houdt. Als ik dan kijk naar Rosanna in de vorige aflevering zet ik daar mijn vraagtekens bij. Probleem is daarbij vooral dat ik niet het hele programma afkeur, maar enkel de staat van sommige deelnemers.
Held! Dankjewel.
Dankje!!! Ben zeld op vakantie dus ik kan het niet via videoland kijken