Temptation Island #1

Als dit Rosanna was dan had ze de eerste keer dat ze aan Temptation mee deed al opgespoten lippen? En het haar wat ze toen had is dan ook niet van zichzelf?

Ik dacht echt dat ze in haar eerste Temptation seizoen wel natural was, met hooguit geverfde haren. Ben een beetje in shock als dat niet zo is!

2 likes

Ik vond haar in Utopia ook altijd leuk en echt. Denk dat haar teksten ook wel echt en niet aangeleerd zijn eerlijk gezegd. Ze rapt namelijk ook en schrijft zelf teksten.

Wisten jullie dat zij vroeger best lang een relatie had met Lange Frans? Ze stond toen ook in de Playboy.

Oh ik doelde hiermee op gelina trouwens, vind Rowena helemaal niet nep overkomen!

Ja dat moet dan wel. Maar nu dus nog extremer allemaal

Hahaha ja echt zalig dit. Hij had sowieso een populair superdudes account.

4 likes

Dat van Rowena en Lange Frans is dus waar!

Wat erg hahaha

Oh wauw die reacties ook onder dat filmpje

Was Rowena dan ook die vriendin van Fransie die een andere chick in elkaar had geramd? Of was dat een andere vriendin van hem?

Ja dit inderdaad. Ik vind haar juist altijd de persoon die het hardst roept tegen anderen dat ze zich niks moeten aantrekken van beelden/vuurwerk etc maar ondertussen elk moment in huilen uit kan barsten en vooral zichzelf heel erg probeert te overtuigen. Ook dat ding met die jongen die met haar op date ging en zij moest huilen omdat hij in haar kamer en “in haar aura” was gekomen. Het enige wat ik dacht: je had dat bordje ook gewoon aan kunnen pakken in de deuropening en aan kunnen geven dat je liever niet hebt dat ze in je kamer komen :roll_eyes:

1 like

Ik vind Gelina echt zo irritant haha zo onzeker en instabiel.

6 likes

Haha oh! Ik kon het me al niet voorstellen!

In de categorie paupernamen vind ik Gelina eigenlijk nog best mooi.

1 like

Nee dat is de moeder van z’n kinderen. Die van dat doorgeladen pistool.

Ja inderdaad, je ziet haar nauwelijks

Rowena heeft toch ook in de Playboy gestaan?

Ja postte ze vanmiddag foto’s van op instagram

1 like

Ja, dat schreef ik een paar posts hierboven nog :smiley:

Haha ja dat ie zo creepy in de camera aan het kijken was toch?

1 like

Ik denk dat de mannen daar Tessa niet zien als een verleidster. Ze is totaal niet aantrekkelijk

1 like