Temptation Island #1

O ik snapte haar eigenlijk wel!
Ze gaf aan dat hij in haar “veilige zone” was binnen gedrongen door in haar kamer te komen, en ik snap best dat je dan even denkt poeh moet ik nou ook nog met hem op date?!

Je hebt gelijk hoor met het feit dat ze weet dat mannen daar zijn om haar te verleiden, maar als zij zich ongemakkelijk voelt bij het binnen laten van iemand op haar kamer dan vind ik dat ook wel een ander verhaal.

1 like

Ja tuurlijk, ik zou het ook alleen maar aanraden om duidelijk te zijn over je grenzen, wat je wel en niet ok vindt en dat je het ook aangeeft wanneer het je niet bevalt. Maar het feit dat ze er zo heftig op reageert vind ik gewoon best absurd, gezien het feit dat je dus meedoet aan zo’n programma.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar Rowena, wat een heerlijk mens, dan vind ik dat zij het gewoon echt leuk doet so far in het programma. Ze gaat gewoon leuk en normaal met iedereen om, hoeft allemaal niet flirterig, gewoon normaal, van mens tot mens. Ze zegt ook tegen Rosanna waar op het staat en komt niet met alleen meer stomme loze woorden (zoals het niveau normaal gesproken is bij die vrouwelijke helften van de stellen, trouwens ook bij de mannelijke :joy:) als ooooh wat eeeerrrrrg voor je, wat een lul/bitch, blablabla. Ik vond Rowena echt een leuk mens, maar wat in heeeeemelsnaam ziet zij in die Ruud???

6 likes

Ja maar ik denk dat Gelina gewoon al op uitbarsten stond en dat dit net het laatste beetje was? Ik zou precies zo zijn en dit allemaal absoluut niet trekken, daarom zou ik dus ook nooit meedoen haha

2 likes

Precies, gelukkig heb jij wel die zelfkennis :blush:

1 like

Precies dit! Ben echt fan van Rowena

1 like

Haha ik snap haar wel. Ik vind Ruud echt leuk! Zo eerlijk en ontwapenend.
Alleen voor de situatie waarin hij zit in TI is zijn eerlijkheid onhandig haha

1 like

Hij is absoluut eerlijk ja, dat is leuk, ik begrijp je wel. Maar ik vind het ook wel een beetje een botte henk, zo plastisch en simpel. Terwijl Rowena mij meer diepgang lijkt te hebben.

Ik vind dat goedgebekte dus heel nep bij haar overkomen

4 likes

Ik dacht, yes, lekker even afgeven op Rowena hier. Maar ik zie best veel positieve reacties op haar. Ik stoor me dus echt maaaaateloos aan haar grote waffel en haar lompe/stoere gedrag.

7 likes

ik krijg een beetje een mezdi gevoel bij haar. heel goed nadenken over wat je zegt maar uiteindelijk kan je het ook met 100 woorden minder zeggen

4 likes

Hier kun je wel beter zien dat t Rosanna is:

Jeetje wat is Rosanna veranderd :o

Ja vind ik ook inderdaad. Alsof ze heel sterk wilt overkomen maar ze staat eigenlijk gewoon op instorten.

@Ananas bizarrrr. Inderdaad wel zelfde neus maar echt een wereld van verschil

1 like

Ja? Waarschijnlijk heb ik hier geen getraind oog voor maar ik zie alleen dat ze wat is afgevallen en haar lippen x30 heeft laten opspuiten. De rest van haar hoofd is gewoon hetzelfde toch?

1 like

Ik denk dat ze ook haar gezicht heeft strak getrokken. Ze kan nauwelijks lachen

1 like

Jaaaaa precies!!! Mezdi ja daar doet ze me aan denken, ik kon er niet opkomen de hele tijd. Het zijn bij haar ook veel van die aangeleerde teksten met veel woorden en weinig inhoud.

1 like

Ja en dat instorten was meteen duidelijk toen ze al helemaal bad ging bij het feit dat ze niet de controle had over met wie ze op date ging

En hier nog een pareltje van een tienerfoto!

22 likes

Ik ga stuk hahaha. Die ketting ook!

Hahahahaaaa is dit Niels?