Haha ja! En zo lang! Echt aan het staren met een glimlach.
Afl 8
Jezus Rosanna bordi much, waarom neemt niemand haar tegen zichzelf in bescherming? Hoe ze ook omviel nadat ze wat sloopte
Zin in volgende week
Aflevering 8
Ik vond het zooo sneu voor Amije toen Donny gewoon wegliep toen ie die boot zag?? Ruud en Stefano sprongen helemaal het water in en Donny dacht van nah doeiii??? Vind Amije sowieso veel te leuk voor hem
Afl. 8
Ja klopt. Echt heel sneu! Dat zegt ook echt wel iets vind ik.
Verder vond ik de aflevering niet per se heel spannend ofzo. Gebeurde verder niet heel veel vond ik
afl8
Ja jezus, ze zegt alleen maar de hele tijd als ze fabiola in beeld ziet, ooooh wat is ze lelijk… Nou is dat gewoon een kwestie van smaak, maar het klinkt allemaal zo ontzettend dom wat ze zegt. Hoe weet ze dat zij meer te bieden heeft? Ze kent dat meisje niet en dat je jezelf knapper vindt, ja good for you, maar is dat alles wat je te bieden hebt dan? Het begint er in ieder geval wel op te lijken dat ze niet veel meer te bieden heeft dan dr uiterlijk (alhoewel daar ook wel wat op valt aan te merken).
Ze is denk ik ook niet goed in orde op het moment, tenminste, zo komt het over door die woede uitbarstingen en het continu switchen van mening. Ik denk dat ze gewoon niet zo goed weet hoe ze met haar emoties en gevoelens moet omgaan.
Aflevering 8
ik vind het zo jammer dat ze maar zo weinig laten zien bij het kampvuur of in ieder geval niet de beste beelden. Bij Rowena hadden ze ook veel meer kunnen laten zien.
En hebben Niels en Fabiola nou gesekst in de badkamer?
Aflevering 8
Die Alex is echt een gek
En die Jay? ‘‘Aan het gedrag van Rosanna zie je dat ze zich bedreigd voelt en die jongen eigenlijk heel erg leuk vindt’’
Ehm, HALLOOOOOOOOOOOOOOO kijk naar haar emoties en wat voor heftige stemmingswisselingen zij heeft, ik vind haar zielig eerlijk gezegd
En: facking Donnie -_-
8
Samenvatting
Valt me vies tegen van Donny, had het niet bij hem verwacht. Al moet ik toegeven dat ik hem wel bij Danique vind passen… sorry!
En waaaaaarom krijgt Rowena al die smerige quotes van Ruud niet te horen?
Ik heb het gevoel dat het eindelijk op gang komt en nu zitten ze er nog maar twee dagen
Ja en die 2 dagen smeren ze uit over 6 afleveringen
Ik klaag niet, maar ben wel nieuwsgierig: hoe komen mensen aan die afleveringen?
Dat is de enige reden dat ik nog wel eens op WomenTalk kom haha
Op de een of andere manier vind ik Alex en Rosanna dus wel leuk samen ik moet vaak wel lachen om hoe ze met elkaar omgaan en heb ergens toch wel het idee dat ze wat meer aan elkaar gewaagd zijn dan Niels en Rosanna.
Is dit heel raar van mij?
Samenvatting
Pfoe ja Donny… Ik vind het ook schokkend hoe hij ineens zo omslaat! Dat het niet alleen geilheid is maar ook een soort gevoelens maakt het nog erger. Alsof er maar 1 leuke vrouw langs hoeft te komen en je relatie is ineens over…
Ik heb een ijzersterke relatie maar zelfs ik ga door dit gedrag ineens ‘twijfelen’ of zo, of toch elke jongen (incl mijn vriend) zo snel voor de bijl gaat…
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?
Waarschijnlijk teveel
Nee, haha. Vind ik ook hoor! Maar ik vind Alex ook gewoon echt grappig. Heel bot maar wel eerlijk.
Haha ik las ergens 10. Dus dan gaan ze misschien dreamdates/laatste kampvuur/terugblik combineren of zo?