Ja dat was ook mijn eerste reactie! Haha
Wow, bizar. Daar is het inderdaad een leuk meisje.
Whatttt?! Totáál niet meer te herkennen. Hoe heb je dit gevonden?
Een vriendin stuurde het, haha even vragen waar zij het vandaan heeft
Zij heeft het dus ook weer via via. Misschien een foto voor de anorexia periode.
Snap wel dat ze liever die andere foto post als deze, aangezien het knapper is anorexia te overwinnen dan bolle wangetjes.
Edit: Aha het komt van Michella Kox https://www.facebook.com/1149439314/posts/10214920680627731/
Inderdaad, foto’s van voor ze anorexia kreeg, lijkt mij… Heftig hoor en zonde, want ik vind haar daar zoveel meer uitstraling hebben. Iemand had gevraagd of ze niet eigenlijk juist heel onzeker is, daar zei ze meteen ‘nee, totaal niet. Ik ben juist heel zeker’ op… Dat vond ik al heel ongeloofwaardig maar nu al helemaal.
Oh… Nee. Dan niet.
Heh ik geloof gewoon niet dat zij dat is? Ik herken er niks in! Niet eens de vorm hoofd ofzo?
Haha die Alex, wat een figuur ook. Vond t wel meteen te leukste aflevering van temptation gossip. Moet echt denken aan dat filmpje die @Otzi een keer postte en waar ik toen een gifje van gemaakt had
Pics or it didnt happen!1!!!
Fabiola praat echt super onduidelijk zeg
Waar ie aldoor naar zichzelf in de camera staart? Die was echt mooi namelijk
Haha Jaa!!
Ik kan nu even geen gifje maken maar dit filmpje vanaf 5:00 min. Bekijk even hoé lang hij naar zichzelf aan het staren is https://youtu.be/6Mw0I5nIdko
omg zo akward haha. Als je dit zelf terugziet moet je toch denken uuuuh. Maar nee blijkbaar niet als je zó narcistisch bent
He? Ik ging hier naartoe om te kijken wat jullie over Gelina te zeggen hadden, maar vonden jullie het niet een beetje bizar dat ze zo aangedaan was toen die gozert alleen nog maar binnen kwam lopen? Het is me sowieso een raadsel waarom je aan dit programma mee zou doen, maar van haar vind ik het gewoon echt onbegrijpelijk. Als je al zó heftig reageert op een ventje die je sochtends een ontbijtje brengt en vervolgens met jou op date wil en dat je daar zodanig geëmotioneerd van raakt?
Dat je meedoet aan zo’n programma en de verleiding weet te weerstaan en je gelukkig bent met je relatie, nou good for you, maar dat je gaat janken omdat een verleider een piepklein beetje toenadering zoekt, naaaah daar kan ik dan met mn hoofd niet bij dat je dan aan zoiets meedoet. Je gaat me niet vertellen dat je dat van tevoren niet een heel klein beetje had kunnen zien aankomen, dat een verleider je probeert te verleiden …
Ik vind haar ook een beetje psycho over komen op één of andere manier. En ik snap totaal niet waarom ze mee doet aan zo’n programma.
Haha ja dus dat. Vind haar echt kinderlijk overkomen